Pozdravljeni
Sem 9 razred in kot vsaki devtarčki imamo tudi mi valeto.Za ples me je vprašal sošolec,sva v dobrih odnosih a se mi zdi da je najin odnos sel predaleč vidim ga kot sošolca in nič. Več od tega.ampak vedno hodi zameno,celo vzevdevk mi ke nadel IN pred vsemi me tako kliče,ko se pogovarjamo skupina soslecv pride zelo blizu mene skoraj takoj on meni da sploh nimam prostora,in enkrat se me je dotaknil po zadnjici no menim da ker je bila guzva v razred,skratka nepocuzim se pijateno ker se mi zdi da on nekaj čuti jaz pa pač ne.In res nevem kako bi mu rekla ali vsaj vprašala ali kaj čuti do mene.ker mi gre res na živce to da celoten čas hodi zamano,mi daje vzdevek,vstopa v moj osebni prostor.Njgeovi prijatelji in najini sošolci so mi drugače rekli da ja da je on vame amapk jaz vanj nisem zaljubljen ker imam že osebo ki jo imam rada.Hvala na odziv in odgovor????
• Uredništvo
Helena Maher Resinovič

Odgovor svetovalke:
Zdravo.
Ste že odplesali, je valeta mimo? Mislim, da bo na mestu odkrit pogovor.
Najbrž mu boš težko rekla, da se ti zdi, da je zaljubljen vate; lahko tudi zanika in se pošali na tvoj račun, čeprav je res. Glede na tvoj opis dogajanja, je to povsem mogoče. Žal je tako, da so čustva pogosto enostranska. Fantje tvoje starosti na malo nenavadne načine pokažejo, da jih neko dekle zanima ...
Mogoče mu nakaži (ali daj čisto jasno vedet), da ti je všeč drug fant. Lahko ga povprašaš, kaj je fantom pomembno pri puncah, na kaj bodi pozorna ... Tako mu daš vedeti, da te v tem smislu on ne zanima. A bodi tenkočutna, uvidevna; upoštevaj, da mu bo najverjetneje težko.
Glede telesnih dotikov pa absolutno odločno postavi mejo. Nihče nima pravice do tega, če ne želiš.
Verjamem, da boš dobro izpeljala.
Čudovite poletne počitnice in uspešno na novi poti!
mag. Helena Maher Resinovič, univ. dipl. psihologinja