Pozdravljeni.
Mene nekaj zanima . Mene moj sošolec vsaki dan v šoli izziva... me tepe , žali se mi dela norca ... ko pa me ni v solo pa pravi da Škoda da me ni v soli . Jaz ne vem ali sem mu vsec ali Pac kaj mi hoće on s tem dopovedat. Je pa bil ze v mene in tudi med poletnimi pocitnicami sva bila skupaj . In ko me je pustil od takrat je pac taki do mene .
Hvala za vas odgovor . -
Uredništvo
Jasna Klemenčič

Odgovor svetovalca:
Pozdravljena,
pišeš, da te zanima, kaj narediti glede sošolca, ki je do tebe nesramen, odkar sta se razšla. Obenem pa dobivaš od njega mešane signale, saj si želi, da bi vseeno bila v šoli, ko nisi.
Zaskrbelo me je, ko si napisala, da te sošolec tepe in žali. To je medvrstniško nasilje in nikakor ni dopustno. Prenehati se mora čim prej, sploh zato, ker gre tudi za fizično nasilje nad tabo. Svetujem, da se po pomoč obrneš na učiteljico, svetovalno delavko ali katero drugo odraslo osebo, ki ji zaupaš. Povej ji, kaj se dogaja in da zahtevaš, da se sošolčevo vedenje takoj preneha. Ne glede na to, da si sošolec želi tvoje prisotnosti v šoli, ni ta odnos dobra osnova ne za prijateljstvo in ne za simpatijo. Predlagam pa ti tudi, da se skušaš sošolca izogibati in mu ne daješ pobude za ponovni stik. Tukaj mislim to, da mu ne odgovarjaš na njegova sporočila in se ne odzivaš na njegovo izzivanje, saj mu tvoj odziv daje potrditev, da je pritegnil tvojo pozornost. Če se odzoveš, bo z dejanji zelo verjetno nadaljeval.
Bolje je, da se osredotočiš na odnose, v katerih se počutiš dobro. Ohranjaj in sklepaj prijateljstva s sošolkami in sošolci, s katerimi imate skupne interese, hobije, se sicer dobro razumete, predvsem pa, da se imaš v njihovi družbi ti lepo in da niso do tebe nesramni in žaljivi.
Upam, da ti bo uspelo situacijo razrešiti. Sicer pa si ponovno dobrodošla, da se obrneš na naš forum.
Veliko poguma ti želim,
Jasna Klemenčič, dipl. psihologinja (UN)Citiraj