Hej mam eno uprasanje
Pac dones ko sem bla v soli sem bla uprasana pri glasbi in poj sm se pogovarjala s prijateljico nakar mi sosolec rece da je nekdo k meni nekdo vrgel nek listek (eden od njih) in naj ga preberem. Nerada se obadam s tem in rekla sem da ne bom prebrala pa so mi kar naprej govorili da naj. Nato sem list dala sosolki ki je hotela prebrati in ko ga je prebrala je hitro vrgla list na tla (ker je bila na njem neprimerna vsebina) potem pri geografiji sedijo blizu mene in sem slisala da so govorili da jim ni usec ker jih ignoriram in da se mi jebe zanje? Nevem ali so zljubljeni vame pa hocejo mojo pozornost ceprav mi je hudo to skrivam saj bi me potem se bolj nadlegovali.
• Uredništvo
Tjaša Rola

Odgovor svetovalke:
Pozdravljena,
opisuješ situacijo v šoli, ko ti je nekdo na mizo vrgel listek, ki ga nisi želela prebrati. Sošolka ga je prebrala in vrgla na tla, saj naj bi bila na njem napisana neprimerna vsebina. Zaradi komentarjev, ki si jih slišala kasneje, si ne znaš pojasniti, kaj želijo s svojim vedenjem doseči.
Glede na tvoj opis je razumljivo, da si se v situaciji počutila neprijetno. Ko ti ni všeč, kako se vedejo do tebe, jim to odkrito povej. Odprta komunikacija lahko velikokrat reši marsikaj. Lahko se o svojih občutjih pogovoriš s sošolko, prijateljem, nekom, ki mu zaupaš. Preko tega boš lahko videla še drug pogled na situacijo in ti bo pogovor morda marsikaj razjasnil. Če se bo neprimerno vedenje s strani sošolcev nadaljevalo in bo zate moteče, predlagam, da se o tem pogovoriš z razrednikom, s starši ali s svetovalno delavko na šoli.
Upam, da sem ti s svojim odgovorom pomagala. Če imaš še kakšno vprašanje, sem ti na voljo.
Lepo te pozdravljam,
Tjaša Rola, mag. psihologije