Vsi moji sošolci se me uzomikaho mi imamo eno skupino na snapchato in zjutraj sem se jas učila in mi je telefon piskav odsla sem ven iz skupine z mojo sošolko sma se zmenili da me bo potem dala nazaj v skupino vse je bilo po načrtih prišla sem v skupino in vsi so zaceli biti jezni na mene nevem kaj naj storim upam da bom jutri v šoli preživela .
• Uredništvo
_izbrisan uporabnik_

Odgovor svetovalca:
Pozdravljena!
Rada bi se ti zahvalila, da si se na nas obrnila s svojo dilemo. Če te prav razumem, si naletela na nerazumno obnašanje svojih sošolcev po tem, ko si se vrnila nazaj v vašo skupno klepetalnico? Predstavljam si, da si v veliki stiski. Kaj lahko v takšni situaciji storiš?
Pri sošolki, ki te je dodala nazaj v klepetalnico, se lahko najprej pozanimaš, če ima slučajno ona kakšne informacije o tem, kaj se je zgodilo tisto jutro - torej zakaj so vsi postali jezni nate, ko si se ponovno pridružila v pogovor. Če ti bo sošolka znala povedati, kaj se je zgodilo, lahko težavo s skupnimi močmi poskusita razrešiti. Lahko se poskusiš ali poskusita skupaj pogovoriti s sošolci, kaj jih je zmotilo, da so se do tebe začeli neprijazno obnašati - morda pa je prišlo le do velikega nesporazuma.
V primeru, da to ne bi bila možna rešitev in da so sošolci še zmeraj jezni nate, me zanima, ali imaš kakšno prijateljico/prijatelja ali sošolko/sošolca, na katero se lahko obrneš in s katero se lahko družiš?
V kateremkoli primeru ne smeš dopustiti, da se sošolci spravljajo nate. Če bi se tvoje težave z njimi še nadaljevale, stopi do učiteljice ali učitelja, ki ji/mu najbolj zaupaš in ji/mu razloži celotno situacijo. Učitelji so, poleg tega, da te učijo, v razredu prisotni tudi za to, da pomagajo razrešiti težave ali spore, ki se med vami lahko pojavijo. Razred mora biti prijetno in vključujoče okolje, kjer se počutiš varno. Pri tem ti bo gotovo pomagal učitelj ali učiteljica. O zapletu se lahko pogovoriš tudi s šolsko svetovalno delavko/delavcem in zaupaš situacijo komu od domačih.
V upanju, da se tvoja situacija čim prej razreši, te lepo pozdravljam.
Če želiš sporočiti še kaj več o tem, napiši in bova skupaj poskusili poiskati novo rešitev.
Sara Holjević, dipl. psihologinja (UN)