Lep pozdrav
Js mam en problem z sosedom in sicer. Jaz rad igram nogomet in ker sem star 13 in igram nogomet z starejšimi od njega on
Pa ni dovolj star da bi igral z drugimi sem mu posodil telefon
Da ga igra ko mi igramo nogomet
Ampak 5min zatem ko sem mu dal telefon je bilo vse narobe.
moja punca mi je pisala če imam čas ob 18.00 priditi v park se dobiti z njo. Moj sosed pa ji je napisal da naj se je.. in da me ne zanima.Ko sem videl kaj ji je napisal
Me je skoraj kap.
Blokirala mi je številko in v šoli če se hočem pogovarjat z njo me
Pogled in reče da ne bo nikoli več govorila z menoj.
Zato sem iz bratovega telefona poklical anjo(punco) in ji razložil
Ampak mi ni verjela. PROSIM povejte mi kaj naj storim ker mi je ful všeč in jo imam zelo rad.
• Ro
Ronnie
Hej :)
Svetujem ti, da se pogovoriš s tem sosedom. Povej mu, da ni prav, kar je storil in da je prizadel tako tebe kot tvojo punco. Naj pove resnico in se vama obema opraviči.
Srečno :)
• Uredništvo
Polona Kunstelj

Odgovor svetovalca:
Pozdravljen,
najprej se ti naj iskreno opravičim, da si čakal toliko časa na odgovor. Upam, da si v tem času že zmogel ubrati korake v smeri razreševanja nastale zmešnjave. Upam, da ti je dekle dalo priložnost in si se z njo uspel še enkrat pogovoriti. In da ti je tudi prisluhnila. Če pa se še vedno izogiba tvojim klicem, kontaktu v šoli, ti pa predlagam, da vzameš papir in ji napišeš pismo, ki ji ga lahko izročiš preko kakšne njene prijateljice, ali ji ga daš v omarico, domači nabiralnik... Čemu? Pomembno je namreč, da dobiš priložnost, da ji še enkrat predstaviš dogodek. Ji poudariš, da si resnično želiš, da bi ti verjela, poudari, da si iskren v opisu dogodka. Napiši (povej) ji, da jo imaš rad, da si še v prihodnje želiš, da bi bila skupaj... Pomembno je, da dobiš priložnost, kjer boš lahko predstavil svoja čustva do nje, ji povedal, da ti je "ful všeč in jo imaš zelo rad", hkrati pa spregovori tudi o svojem razočaranju, zaradi zlorabe soseda.
Vsekakor pa se zelo resno pogovori tudi s tvojim sosedom, saj je povsem zlorabil tvoje zaupanje. Predlagaj mu, da skupaj stopita do dekleta in tako lahko še sosed potrdi, kaj se je zgodilo. In se opraviči tako dekletu kot tebi. Upam, da zmore prevzemati odgovornost za lastno vedenje. Tvojemu sosedu pa predlagam, da na igrišču igra z vami nogomet, kljub temu, da je mlajši, kajti več ko bo brcal žogo, bolje jo bo obvladal - in tako bo lahko v prihodnje igral nogomet tudi s tistimi, ki so starejši - tako kot ti. Dejstvo je, da si zaradi brskanja po telefonu, preverjanja sporočil in tipkanja nikakor ne bo naučil obvladovati žogo, pridobivati na telesni vzdržljivosti in kondiciji. Več ko bo sedel ob robu igrišča, manj bo dohajal celo svoje vrstnike. S športom, igro z vrstniki, krepimo tudi stike z ljudmi okrog sebe in se učimo socialnih veščin, utrjujemo samopodobo. Ko se namesto telefonu posvetiš sebi, lahko pri tem dobiš veliko novih izkušenj, znanj in spretnosti.
Vsekakor je pa to zate izkušnja, ki te spodbuja k temu, da boš v prihodnje varno uporabljal svoj telefon. Upam, da si se sedaj naučil, da svojega telefona nikoli, ampak res nikoli, ne posodiš nikomur več. Vedno ga zakleni in geslo ne zaupaj nikomur. Predlagam ti, da čimprej obiščeš spletno stran safe.si (http://otroci.safe.si/#) in morda še https://www.varninainternetu.si/, kjer boš pridobil osnovne informacije, nasvete o varni rabi interneta in mobilne naprave. In potem je nujno, da preneseš nasvete tudi v svojo vsakodnevno rabo, da ne boš spet žrtev zlorabe. Kajti to znanje ti bo koristilo vse življenje.
Želim ti, da bi ti dekle dalo priložnost za pogovor in da bi bila tudi v prihodnje še vedno "ful zaljubljena"! :-)
Polona Kunstelj, univ. dipl. soc. pedagoginja