Pozdravljeni!
V šoli delamo neko nalogo na temo sorodniki in zdaj me zanima če sem v sorodu oz kaj je meni : punca od mojega bratranca. Hvala za odgovor
• Uredništvo
Brane But

Odgovor svetovalca:
Dragi spraševalec!
Najprej odgovor na tvoje vprašanje. Punca tvojega bratranca ni s tabo v nikakršnem sorodstvenem razmerju.
Pa še nekaj več o sorodstvenih razmerjih. Sorodstvena razmerja imajo različne stopnje sorodstva – tako imenovana sorodstvena kolena, v nadaljevanju ti posredujem njihov natančni prikaz.
1.    koleno
-        tvoja oče in mati (roditelji, starši)
-        tvoji otroci
-        žena tvojega sina (snaha), mož tvoje hčerke (zet)
2.    koleno
-        tvoji bratje in sestre
-        tvoj ded in tvoja babica (stari starši) po očetovi in po materini strani
-        tvoji vnuki in vnukinje
-        žena tvojega brata (svakinja), mož tvoje sestre (svak)
3.    koleno
-        tvoji pradedje in prababice (starši tvojih dedov in babic)
-        tvoji pravnuki in pravnukinje (otroci tvojih vnukov in vnukinj)
-        tvoji nečaki in nečakinje (otroci tvojih bratov in sester)
-        strici in tete tvojega očeta in tvoje matere (tvojih staršev)
4.    koleno
-        rodni bratranci in sestrične tvojega očeta in tvoje matere
Brane But, univ. dipl. psiholog
• An
Andromat
kako se imenujeta oče in mati mojega zeta. Ali obstaja naziv za to sorodstvenih vezavo.
Lep pozdrav in hvala za razlago
• Uredništvo
Uredništvo
Pozdravljeni,
spletna svetovalnica To sem jaz je namenjena kot podpora mladostnikom v času odrašačanja, zato naši svetovalci na vaše vprašanje ne morejo odgovoriti. Obrnete se lahko na portal med.over.net.
Vse dobro in lep pozdrav iz uredništva.
• Džoko
Džoko
Vsebina je skrita.
• Uredništvo
Uredništvo
Pozdravljeni,
Vse dobro in lep pozdrav iz uredništva.