Kaj je meni sin mojega mrzlega bratranca?
žl
žlahta_strgana_plahta
daljni sorodnik.................... lahko pa tudi fant (in enkrat mož, hehe), sta si sorodstveno že tolk narazen, da ni zakonske (in moralne) omejitve... ;-)
Uredništvo
_izbrisan uporabnik_

Odgovor svetovalca:
Draga Niki!
Sprašuješ, kaj je tebi sin tvojega mrzlega bratranca. Zanima te, kakšno je sorodstveno razmerje v takšnem primeru.
Sprašuješ torej, kakšno je tvoje sorodstveno razmerje do otrok tvojih polbratrancev in polsestričen oziroma do otrok mrzlih bratrancev in sestričen, kot jih tudi poimenujemo. Ne gre torej za sorodstveno razmerje med mrzlimi bratranci in sestričnami, ampak do njihovih otrok.
Na primer fant in dekle sta mrzla bratranec in sestrična, ko je eden od npr. fantovih staršev z enim od dekletovih staršev bratranec oz. sestrična. Otroci mrzlih bratrancev in sestričen oziroma razmerje do otrok polbratrancev in sestričen je pa že v tako daljnem sorodstvu, da rečemo, da niso več v sorodu, ampak imajo le skupne prednike.
Brane But, univ. dipl. psiholog