Pozdravljeni!
Ne vem več, kje naj iščem soplesalca za maturantski ples. Skoraj vse sošolke ga že imajo, jaz pa še ne. Ostale so ga dobile takoj, jaz pa sem tako nezanimiva in grda da ne zanimam nikogar. Razmišljam o tem, da sploh ne bi plesala. Mislite da bo to izpadlo zelo čudno?
Hvala in lep pozdrav
Uredništvo
Mojca Lapi

Odgovor svetovalke:
Pozdravljena,
Nikar ne razmišljaj tako. Najbrž si že slišala, da je lepota subjektivna. To pomeni, da ti je lahko nekdo všeč, tvoji prijateljici pa ta ista oseba nikakor ne bo všeč. In tudi zunanja lepota nič ne pomeni, če oseba ni srčna ozirioma če se v ničemer ne povezujeta s to osebo. Lepota zame pomeni nek čar in strast, ki ga oseba izraža, ko živi in dela stvari, ki jo zanimajo.
Žal mi je, da še nimaš soplesalca, ampak nikar ne obupaj. Če ti je neprijetno, da bi se sama opogumila, lahko prosiš razredničarko ali pa morda svetovalno delavko, če ti lahko pri tem pomaga in sicer tako, da “naključno” pride v razred in vpraša, kdo vse še nima para. Če še niste pričeli s plesnimi vajami, pa se lahko najbrž tudi tam s kom “poparčkaš”. Lahko morda tudi koga iz druge šole vprašaš, če poznaš kakšnega znanca, ki letos tudi zaključuje ali pa morda koga, ki je starejši ali pa mlajši, saj ni nujno, da mora letos imeti maturantski ples.
V primeru, da bi se odločila, da ne bi rada plesala, s tem ni nič narobe. Če se ti ne počutiš tako, ne rabiš. Veliko dijakov se odloči, da ne bodo plesali.
Sicer pa ti želim, da dobiš krasnega plesalca ter da boš uživala ta čudovit dogodek.
Mojca Lapi, mag. prof. pedagogike