Se svet staršev lahko pritoži nad delovnimi zvezki oz. ceno le teh? Ker jamrajo koliko stanejo da je treba vsako leto nove kljub ib temu da so od lani še neuporabljeni. Kaj pa nad ceno šol v naravi se lahko pritožijo, kako je to urejeno ker finančno morajo to starši poravnati?
• Uredništvo
Uredništvo
Pozdravljeni,
forum To sem jaz je namenjen otrokom in mladostnikom, ki se soočajo z dilemami in težavami glede odraščanja. Svetujemo vam, da svoje vprašanje zastavite na med.over.net, ki je namenjen odraslim.
Lep pozdrav iz uredništva!
• Op
Ops
Saj sem v soli zanima me ker se starsi na veliko pritozujejo.
• Uredništvo
Lea Prinčič

Odgovor svetovalke:
Pozdravljen/a!
Skladno z zakonodajo mora biti svet staršev do 15. maja seznanjen s seznamom učnega gradiva (torej tudi delovnih zvezkov), ki ga zagotavljajo starši sami. Svet odloča o soglasju k skupni nabavni ceni učnega gradiva v roku 15 dni od prejema seznama. Svet staršev torej ima določen vpliv na izbiro (in posledično ceno) delovnih zvezkov.
Financiranje šole v naravi ureja Pravilnik o financiranju šole v naravi. Tam lahko izveš, da vrednost prispevka na učenca določi šola, pri čemer so v to vrednost lahko zajeti le dejanski stroški, ki nastanejo na posameznega učenca (npr. prevoz, bivanje, prehrana, karte/vstopnice …). Šola mora starše vsaj 3 mesece pred izvedbo seznaniti z vsebino šole v naravi ter z informacijami finančne narave. V kolikor starši ne zmorejo pokriti prispevka zaradi slabšega socialno-ekonomskega položaja, šola pri subvencioniranju upošteva različne kriterije (npr. brezposelnost staršev, višina dohodkov …). Podrobnejše kriterije za subvencioniranje šole v naravi pa sprejme svet šole, in sicer po predhodni pridobitvi mnenja sveta staršev. Znotraj organa sveta staršev starši torej lahko podajo mnenje o kriterijih za subvencioniranje šole v naravi.
Vse dobro!
Lea Prinčič, mag. psihologije