Pozdravljeni!
V razredu nas je 26 od tega 15 punc jaz je pa ne najdem v družbi. Tudi same me nikoli ne povabijo, da bi se družila z njimivednomoram sedeti sama,saj nihče ne želi sedeti zraven mene, potem pa slišim se preklinjanje in norčevanje.
Prosim za vaš nasvet, ker vem da boste ni lahko pomagali.
Lep pozdrav.
• ni
nina_jacky
Mogoče probaš najdt družbo tko  da sama prideš do njih men se je isto dogajal.
Pa če se ti  kera zdi prijazna se pol druž z njo zih niso vse zlobne.
Upam da ti bo moj nasvet kj pomagal.
Lp Nina
• An
Ana nana
Zdravo Nina!
Hvala zelo mi bo prišel prav, no vsaj upam.
Zahvalila bi se tudi za ostale.
Lep pozdrav
• Uredništvo

Odgovor svetovalke:
Pozdravljena!
Opisuješ, da se v šoli počutiš osamljeno. Žal mi je, da se tako počutiš. Praviš, da ti v razredu še ni uspelo splesti pravega prijateljstva, prav tako pa slišiš tudi neprimerne komentarje s strani sošolcev.
Tako kot je napisala že Nina, je ena izmed možnosti tudi ta, da poskušaš sama narediti prvi korak in vzpostaviti stik s katero izmed sošolk. Vendar pa bi vseeno predlagala, da mi o sami situaciji zaupaš še nekoliko več informacij, da te bom lahko bolje usmerila.
Zanima me ali je to prisotno že celotno osnovno šolo ali se je to začelo dogajati kasneje tekom let oziroma pred kratkim? Ali si že poskusila kdaj navezati kakšen stik s kom v razredu? Ali imaš mogoče kakšne prijatelje izven razreda? Zanima me tudi kakšna je vsebina norčevanja in preklinjanja, torej kaj točno govorijo sošolci? Si se o tem že s kom pogovorila?
Želim ti vse dobro in upam, da se kmalu ponovno oglasiš.
Nika Koder, dipl. psihologinja (UN)
• An
Ana nana
Pozdravljeni!
In hvala,da ste odgovorili na moje vprašanje. Vmes sem zasledila tudi par vprašanj, zato vam pošiljam še odgovore. Torej:
To se je začelo dogajati lansko šolsko leto, ko so prišli učenci iz podružnice.
Prej sem imela eno BFF Piko(vzdevek) in par prijateljic, nato pa se je ta Lina (vzdevek) iz podružnice začela družit z Piko in ji govorila da kak sem jaz čudna pa neki, pa ji je Pika še verjela in se z mano na enkrat ni žele v družit več noben, ker je vsem govorila enako in zdaj nimam družbe.
Izven razreda imam prijatelje in prijateljice.
Norčujejo se pa, neki, da grdo plešem (treniram balet) rekli so mi tudi (navajam njihove kletvice): korba, fukjena,... takšne stvari.
O tem sem se pogovarjala že s starši, predvsem pa z mamo.
Lep pozdrav, Ana nana????????
• Uredništvo
Odgovor svetovalke:
Pozdravljena!
Veseli me, da si se ponovno oglasila. Praviš torej, da si pred prihodom novih sošolcev imela prijatelje, vendar pa se je to kasneje spremenilo, zaradi govoric tvoje nove sošolke.
Glede na to, da sta bili s Piko (bom uporabila kar tvoje vzdevke) prej zelo dobri prijateljici, se lahko morda poskusiš pogovoriti z njo na samem, ko drugih ne bo zraven. Tako ji lahko brez distrakcij poveš kako se počutiš ter da te je njeno vedenje prizadelo. Podobno se lahko poskusiš pogovoriti z drugimi prijateljicami, s katerimi si se prej družila.
Super se mi zdi, da se lahko s tvojo mamo o tem pogovarjaš. Kaj praviš na to, da bi se o tem pogovorila tudi s svojo svetovalno delavko na šoli? Mogoče bi obstajala tudi možnost, da se vse tri (torej ti, Pika in Lina), o celotni situaciji pogovorite skupaj z njo in morda pridete do kakšnega zaključka.
Praviš tudi, da si deležna norčevanja in o sebi slišiš neprimerne komentarje. Žal mi je, da se ti to dogaja. Dejanja kot so žaljenje, zasmehovanje, poniževanje in blatenje pred drugimi spadajo pod psihično nasilje. Nasilje je nesprejemljivo dejanje, ki škoduje tvojemu počutju ter telesnemu in duševnemu zdravju. V primeru kakršnegakoli nasilja pa je potrebno nujno ukrepati. O tem se lahko pogovoriš z odraslo osebo, ki ji zaupaš (npr. mama, razredničarka, svetovalna delavka…). Pomembno je, da se zavedaš, da ti nisi kriva, da se to dogaja.
Veseli pa me, da imaš prijatelje tudi izven razreda. V primeru, da se odnosi v tvojem razredu ne izboljšajo, se osredotoči in usmeri svojo energijo na prijateljstva izven razreda in ljudi, ki si zares želijo biti v tvoji družbi ter te imajo radi.
Upam, da ti je moj odgovor vsaj nekoliko v pomoč.
Vse dobro!
Nika Koder, dipl. psihologinja (UN)