imam problem
v šoli me zajbavajo s sošolcem ki ga nihče ne mara ker se zelo čudno vede. Zato sem si izmislila da imam fanta in to je ugotovila mami (njo imam naj raje na tem svetu) i vsakič ko me vidi mi reče naj zginem v sobo, ko jo hočem kaj vprašat pa me ignorira to je zvedela danes in res mi je žal in hudo. io laž s fantom sem že končala vendar sem se dkregala s najboljšo prijateljico in jo udarila. že pred enim mesecom sem začela hazmišljati o samomoru vendar se o tem ne morem pogovoriti s svojo psiholodinjo ker je ni in imam termin še le 13.6.
kaj naj naredim da bi si z mami bili spet kmalu (v 3.dneh ) ok in kaj naj da me sošolci nehajo zabavat
prosim pomagajte na zdržim več
hočem se ubit
imam še 1 bratca in dve sestricin ki jih imam zelo rada vendar mami hoča da se me na daleč izogibajo
mami me ima zelo rada
kaj naj
Uredništvo
Tina Rzeničnik Uršič

Odgovor svetovalke:
Pozdravljena!
Prepričana sem, tako kot že sama veš, da te ima mami neskončno rada. Tako da drago dekle, vse je rešljivo. Tudi tvoja trenutna situacija je rešljiva. Lepo te prosim ne škodi si, ni vredno za nikogar, sploh pa ne zaradi sošolcev, ki so otročji in nepremišljeni.
Svetujem ti, da se pogovoriš z mamo in ji poveš, da te vajih odnos trenutno spravlja v stisko. To, da si si izmislila, da imaš fanta, še zdaleč ni nič tako katastrofalnega in nerešljiva. Pogosto si najstniki izmislite kaj zaradi tega, da zmanjšate stisko in zbadanje s strani sošolcev. Nisi storila nič groznega, reagirala si, kot si v danem trenutku znala. Vse se bo uredilo, čez čas.
Mami še danes prosim povej, da ti je težko, da sta skregani in se poskusi pogovoriti kaj lahko obe naredita, da bo vajin odnos spet tak kot prej. Imaš občutek, da boš lahko začela pogovor? Nato pa ob naslednjem terminu pri psihologinji povej o vsem tem in boste skupaj iskali rešitve kako naprej.
Glede zafrkavanja sošolcev, prosim povej to razredničarki ali šolski svetovalni službi. Boš lahko? Odkrito morate najstniki govoriti o stiskah, ki jih imate z vrstniki, le tako se lahko stvari spremenijo na bolje.
Ko boš začutila veliko stisko, lahko pokličeš na enega izmed telefonov v duševni stiski:
- Tom telefon za otroke in mladostnike: 116 111, ki deluje vsak dan od 12. do 20. ure
- Zaupna telefona Samarijan in Sopotnik: 116 123, ki delujeta 24 ur na dan
- Psihiatrična klinika Ljubljana - Klic v duševni stisk: (01) 520 99 00, ki deluje vsako noč med 19. in 7. uro.
Javi se še kaj,
lep pozdrav,
Tina Rzeničnik Uršič, mag. psihologije, spec. klinične psihologije