Hey,
jst mam sicer en uprasanje in to je, kaksna je ljudska univerza(sola za odrasle)? A je fajn? A je tezko? Koliko sploh stane?
jst bom cez 3mesce stara 18 in mam narjano sam osnovno solo pa 2 prva letnika dveh razlicnih sol. Bla sm na eni soli 1leto pol sm se prestavla na drugo solo pa sm delala spt prvi letnik pol sm sla pa spt v isto solo kukr sm sla taprvic sam v drugem kraju v 2letnik ampak sm se izpisala po enem tedni.
zdej sm bla doma 1cel solsk let,pa k sm delala 1letnik na drugi soli sm bla tud doma pa sm delala po izpitih pol se prej je bil covid tko d recmo 2-3leta. In sm mal gledala sluzbe pa kaj bi sploh bla v lajfu kr sm mela vsaj mal cajta za razmislt in bi delala v pisarni al pa tko v hotelu na recepciji itd. Tm kjer se lhka sedi pa si za racunalnikom.
uglavnem na moj primer. In kr z osnovnosolsko izobrazbo bi tezko dobila tako sluzbo sm se odlocla d bi sla v vecerno solo oz. Ljudsko univerzo(solo za odrasle) in d bi nrdila 2leti sole ekonomski tehnik d bom pol lhka mela vec moznosti d dobim dober siht. In zdej bi rada vedla koliko je priblizno za 2letnika za placat pa kako je s poukom? A dobimo kr takoj vsa gradiva pa se jih lhk napiflamo pa opravlamo izpit al je treba bit v soli pa postopoma se ucit pa upravlat izpite kukr je napisan za npr. Ekonomski tehnik 2leti?
hvala za pomoc.
Ar
Arči
Ja seveda, čestitam za odločitev. Za nabiranje znanja nikoli ni prepozno.
Posamezne šole imajo organizacijo izrednega šolanja urejeno različno. Nisem pa prepričan, da ti bo dovolj samo dve leti izrednega šolanja. Ekonomski tehnik potrebuje 4 leta šolanja in ker imaš že eno leto šolanja za sabo (napisala si, da si končala en letnik, drugega pa ne) in kolikor ti bo to leto priznano boš morala guliti šolske klopi, kot se reče, še tri leta.
Ne vem iz katerega kraja si, si pa izberi šolo čim bliže kraja bivanja.
Zadnjič smo se pogovarjali nekaj o izrednem šolanju. Kot so povedali drugi, sam sem končal vso šolanje v rednem programu, utegne stati en letnik izrednega šolanja med 1000 in 1400 EUR. Morda kje manj, morda kje še več. Nekatere šole priznajo že opravljenje izpite in to odštejejo od šolnine.
Nekatere šole imajo izredni študij organiziran zelo dobro, šola se prilagaja izrednemu dijaku tako glede izpitov kot predavanj in celo organizirajo pri posameznem predmetu dodatna pojasnila na daljavo, če česar ne razumeš. Celo predavanja organizirajo na daljavo, da ti ni potrebno sedeti v predavalnici. Čeprav je moje osebno izkustvo dokaj pozitivno glede druženja tako med dijaki kot kasneje študenti. Vendar ljudje smo različni, ti zase sama najbolj veš kaj ti bo odgovarjalo.
Malo povprašaj je ti bo najbolj odgovarjalo, potem pa se loti učenja. Vprašaj tudi kdaj se lahko sploh vpišeš, upam da rok za vpis v šol. letu 23/23 nisi zamudila.
Uredništvo
Ana Boršič

Odgovor svetovalke:
Pozdravljena!
Pišeš, da boš kmalu dopolnila osemnajst let, končano pa imaš le osnovno šolo. Ker si razmišljala o tem, kaj želiš početi v življenju in kje se želiš zaposliti, si ugotovila, da moraš končati še srednjo šolo.
Zanima te delo ekonomskega tehnika, vendar ne veš, kako poteka šolanje na omenjenih programih.
Vsekakor je zelo spodbudno, da si se odločila nadaljevati šolanje. Vsekakor boš s končano srednjo šolo pridobila več možnosti za zaposlitev.
Tvoje sporočilo je sicer zelo informativno, žal pa ti sama ne morem odgovoriti na vsa zastavljena vprašanja. Na spletni strani Ljudske Univerze Celje je zapisano, da "izobraževanje poteka v obliki organiziranih predavanj". Sicer pa je poudarek tudi na samoizobraževanju ob srečanjih s predavatelji. Na podlagi tega sklepam, da gre za kombinacijo učenja s pomočjo gradiva kot tudi obiskovanja predavanj. Vpisnina za posamezni letnik je v šolskem letu 2022/23 znašala 1.200.00€ z določenimi doplačili.
Predlagam ti, da jih kontaktiraš kar sama, na tel. št.: 03 428 67 50/ 03 428 67 52 ali preko e-naslova: info@lu-celje.si, saj verjamem, da ti bodo zaposleni podali točne informacije oz. odgovore na tvoja vprašanja (vezana na vpis, plačilo, opravljanje obveznosti ipd.). Na njihovi spletni strani: https://www.lu-celje.si/ boš našla veliko koristnih informacij, predvsem pod zavihki "O nas", "Cenik" in "Pridobitev izobrazbe".
Super, da si se odločila storiti naslednji korak. Verjamem, da ti bo uspelo.
Vse dobro in srečno na tvoji poti.
Ana Boršič, mag. prof. pedagogike