Zdravo, mene zanima eno vprašanje, ki ga nisem nikjer našla! Želim si biti policijstka ampak si želim iti na 3. gimnazijo - predšolska vzgoja. Zanima me ali veste če lahko po tej končani šoli nadaljujem šolanje na Fakulteti za varnost in vede smer policija?
Hvala za odgovor
Uredništvo
Urška Stepišnik

Odgovor svetovalke:
Lepo pozdravljena.
Tvoja izbira, da bi obiskovala 3. gimnazijo - predšolska vzgoja, te ne omejuje pri nadaljevanju šolanja na Fakulteti za varnostne vede, smer policija. Pomembno je le, da uspešno opraviš maturo, ki je pogoj za vpis.
Čeprav te študij na Fakulteti za varnostne vede pripravi na teoretično razumevanje policijskega dela, moraš za dejanski poklic policistke opraviti tudi usposabljanje na Policijski akademiji v Tacnu. Za to je potrebna prijava na razpis Policije, ki zahteva določene fizične in psihološke sposobnosti, ki jih ocenjujejo na sprejemnih izpitih.
Skratka, tvoja izbrana srednja šola te ne omejuje pri nadaljnjem študiju in uresničitvi tvoje želje po poklicu policistke. Pomembno je le, da ohraniš motivacijo in se zavedaš poti, ki te čaka do tja. Svojo željo lahko uresničiš – ohrani motivacijo in pogumno naprej!
Če imaš še kakšno vprašanje, sem ti na voljo.
Lep pozdrav
Urška Stepišnik, dipl. m. s. in mag. prof. socialne pedagogike