Pozdravljeni!
Letos septembra sem začela s srednjo šolo za oblikovanje in fotografijo, smer fotografski tehnik. Po zaključeni srednji šoli imam namen delati maturitetni tečaj in nato iti na pedagoško fakulteto.
Mami mi je govorila da naj grem raje na gimnazijo, če želim na fakulteto, saj bom iz srednje šole ful težje prišla. Rekla mi je da bom v srednji šoli uporabljala samo polovico svojih možganov, pol bom pa rabla na maturitetnem tečaju zelo veliko nadoknadit in mi bo ful težko in bom obupala in pol ne bo nič iz mene.
Zdej me je ful strah ker ne bi ravno rekla da sem vztrajna. Želim si iti na pedagoško fakulteto že odkar sem bila mejhna.
Zanima me če je res maturitetni tečaj pretežek če greš nanj iz sšof-ja in če naj se potemtakem prepišem? Kam naj se prepišem, saj se mi zdi da gimnazije ne bi preživela.
Lep dan!
• Uredništvo
Barbara Možina

Odgovor svetovalke:
Pozdravljena,
res je, da veliko fakultet za vpis zahteva opravljeno splošno maturo ampak to lahko pridobiš tudi z maturitetnim tečajem, kot si tudi napisala, da želiš. Načrt, ki si si ga zadala je čisto izvedljiv in veliko dijakov naredi tako.
Glede 'uporabljanja polovice možganov' se pa s tvojo mamo ne bi strinjala. Vsaka šola ima svoje izzive in iz vsake prineseš neko znanje. Na gimnaziji pač gre za neko splošno znanje, zato so tudi ti splošni predmeti nekoliko poglobljeni. Medtem ko se na poklicnih šolah usmerja v področja in predmete določenega poklica. Vsaka šola pa zahteva trud in učenje. Nobena šola ni 'boljša' od druge. Vsaka ima svoje prednosti in pomanjkljivosti. Seveda je pa odvisno tudi od posameznika kaj ga veseli.
Ne vidim smisla, da bi se prepisala na gimnazijo, oziroma kam drugam, če tega ne želiš. Če misliš, da je to tvoja pot, potem pri njej vztrajaj. Važno je, da sama verjameš vase in se maksimalno potrudiš.
Želim ti veliko uspeha!
Barbara Možina, mag. prof. pedagogike