Živjo
Zanima me kako lahko usklajujem šolo in treninge zdaj grem v prvi letnik vsi mi pravijo da je prvi letnik težak in zato če mi lahko pomagate kako bi lahko usklajevov treninge s šolo
Hvala lep pozdrav
Kk
Kkka
Greš v srednjo šolo ali na faks?
Uredništvo

Odgovor svetovalke:
Pozdravljen,
Zanima te torej kako usklajevati šolo in treninge. Predvsem bo pomembna organizacija, torej razporeditev časa. Narediš si lahko tedenski plan – v koledar torej vpišeš vse šolske obveznosti (testi, spraševanja, druge obvezne naloge) in treninge. Lahko si narediš tudi dnevni razpored po urah, če ti to seveda ustreza (lahko poskusiš različne načine in nato vidiš, kaj bo tebi osebno najbolj ustrezalo). Morda bo od začetka nekoliko boj naporno, vendar ti bo dobra organizacija zelo pomagala pri tem, da ne pozabiš česa pomembnega in da boš učinkovito upravljal s svojim časom. Ne pozabi na prosti čas oz. počitek (tudi to si lahko vpišeš kar v koledar).
Pri usklajevanju teh obveznosti ti lahko veliko pomaga tudi tvoja okolica. Z učitelji se npr. najverjetneje lahko dogovoriš za napovedana spraševanja, že vnaprej se lahko dogovoriš za morebitne izostanke in prosiš za gradivo vnaprej. Pri šolski svetovalni službi se pozanimaj glede statusa športnika. O šolskih obveznostih obveščaj tudi trenerja, morda se tudi na tem področju da narediti kakšne prilagoditve. Če vidiš, da ti kakšen predmet ali snov ne bi bila blizu si lahko poiščeš kakšnega inštruktorja, ali pa se dogovoriš za skupno učenje s sošolci.
Torej, če potegneva črto, je najbolj pomembno, da svoj čas čimbolj učinkovito organiziraš in da se v šoli pozanimaš glede različnih prilagoditev. Morda lahko že zdaj pred začetkom razmisliš, kaj bi ti pri tem najbolj pomagalo (npr. razne aplikacije, koledar v fizični obliki, dnevni razporedi po urah itd.).
Upam, da ti bo odgovor v pomoč. Želim ti veliko sreče,
Nika Koder, mag. psihologije