Dan!
Kot veste, bo zdaj zelo kmalu spet šola. A v tem vidim samo ogromno slabih stvari, nič dobrih in zato se niti malo ne veselim. Najprej, zgodnje vstajanje (večinoma ob 6:10, kar je zame zelo zgodaj, ker celo počitnice - no, skoraj - vstajam ob pol devetih in tudi med vikendi) in sicer takoj vstanem, nič ne poleževam, ampak res sem zmatrana.
Potem zelo naporen urnik. Najprej kdaj tudi sedem ur pouka in še peš moram iti domov in sem ful zmatrana, da lahko samo nekaj dam v usta in sem pol ure za mizo in gledam v telefon. Potem pa gora naloge + učenje in vmes hitra rekreacija in potem delam do večera in sem ful zmatrana.
Potem skrbi. Res sem velik perfekcionist in zato se bojim ocenjevanj in velikrat pred ali po testu me skrbi ocena, kje sem zgubila točke, koliko možnosti imam za pet ... Poleg tega imam polno psihičnih težav, npr. samopodobo, zelo slabi prijatelji ... In že skrbi od tega so me zelo obremenjevala med počitnicami, zdaj pa pridejo še šolske skrbi ...
Potem komaj kaj časa zase. Delo za šolo mi porabi toliko časa, da mi ostane več časa le tik pred spanjem in zjutraj, ko se zbudim.
Ponovni besedni fighti z eno prijateljico, s katero se skoraj vsak dan na rahlo prepirava glede malih stvari. Poleg tega se ob njej počutim kot grdoba + začela se bo primerjati z mano in jaz z njo.
Potem druga prijateljica, ob katei se počutim kot egoist, ki se hvali, da je "pameten" in na račun visokih ocen. In morda me bo spet izkoriščevala (ima nizke ocene) za kaj in jaz bom seveda kot običajno ji ustregla in bom delala pozno v noč in se spet lagala staršem, da delam za šolo, v bistvu pa zanjo, na koncu pa ne bom od nje dobila niti hvala ali pa neiskren hvala (ker sem jo enkrat glede tega nahrulila), na koncu pa bom to povedala staršem, ker me bo bolelo, da sem se lagala in bodo jezni, da sem spet pustila, da me izkoristi.
Potem drugi sošolci. Velikrat hočejo od mene kaj prepisati ali da jim razložim in če to hočejo, ko sem doma, mi gre spet ful cajta. Jaz pa težko rečem ne.
Potem ena punca z zbora. Spet me bo žalila sto na uro kot vedno učiteljica ne bo naredila nič in zopet bom trpela kot že dva meseca pred koncem prejšnega šolskega leta.
Hvala za odgovoR!
P.S. Če je kaj v pomoč, grem v 9. razred.
Uredništvo
Marjetka Gojkošek

Odgovor svetovalke:
Lepo pozdravljena.
Hvala, da si se obrnila na nas in nam zaupala svojo stisko.
Omenila si izzive na več področjih, zato me zanima, ali si se kdaj s kom pogovarjala o tem, kaj čutiš. Morda s kakšno šolsko svetovalno delavko ali psihologinjo, in če ne, ali bi se bila pripravljena? Omenila si namreč nizko samopodobo, težave reči ne, težave z utrujenostjo, premalo časa zase, izzive v prijateljskih odnosih...
Ko opisuješ svoje odzive v primerih, ki si jih naštela, jih opisuješ po principu pričakovanja negativnih izidov, kar pomeni, da že vnaprej 'veš, da se bo neka situacija slabo končala oz. da boš ti na koncu v težavah. S tem miselnim vzorcem precej težje rešujemo svoje težave, saj zelo vplivajo na naše čustvovanje in vedenje.
Prosila bi te, da mi sporočiš, če bi se bila pripravljena s kom osebno pogovoriti, saj sem dobila občutek, da bi ti obravnava in pogovor s strokovnjakom lahko zelo pomagala. Če mi daš 'zeleno luč', ti lahko pošljem linke do ustreznih virov pomoči, vmes pa lahko malo pobrskaš po naši spletni strani, ki večino teh virov tudi navaja: Poišči pomoč | #to sem jaz
Do takrat ti želim vse dobro, pa srečno!
Marjetka Gojkošek, mag. psihologije
so
somebody05
Hvala vam za odgovor. Po vaši spletni strani sem veliko prebrskala na to temo.
Uredništvo
Marjetka Gojkošek
Odgovor svetovalke:
Lepo pozdravljena.
Me veseli, da si na naši spletni strani našla ustrezne vire pomoči.
Vse dobro še naprej :)
Marjetka Gojkošek, mag. psihologije