Spostovani!
Sem dijakinja 3. letnika biotehniske gimnazije. Nimamo moznosti izbrati psihologije na maturi, saj smo strokovna gimmazija. Psihologijo imamo le v 3. letniku. Nasa profesorica prav tako poucuje se na 2 splosnih gimnazijah v blizini. Zanima me, ali bi se dalo dogovoriti, da bi predavanja psihologije imela drugje (druge splosne gimmazije). Mogoce v sklopu maturitetnega tecaja ali pa tudi navadnega pouka? Za mnenje sem povprasala tudi ze svetovalno delavko, ki mi je rekla, da bi se kaj takega dalo dogovoriti.
Hvala vam za pomoc.
• Uredništvo
Nives Laul

Odgovor svetovalke:
Pozdravljena.
Če na šoli nimate priprav na maturo iz predmeta, ki si ga želiš opravljati na splošni maturi, ti priporočam, da se s prošnjo, da bi predmet opravljala pri njih, obrneš na bližnje šole, ki ta predmet izvajajo. V tem primeru boš potem tudi maturo iz tega predmeta opravljala na isti šoli, kjer boš obiskovala priprave. Svetujem pa ti, da prošnjo na šolo nasloviš čim prej, saj v tem trenutku večina šol oblikuje skupine za maturo po posameznih profesorjih za naslednje šolsko leto, ker so te vezane na delovno obremenitev posameznih profesorjev in s tem na načrtovanje prihodnje šolskega leta.
V sklopu maturitetnega tečaja mislim, da priprav ne bi mogla obiskovati, lahko pa vseeno vprašaš na kakšni šoli, ki tečaj izvaja.
Lep dan,
Nives Laul, univ. dipl. psihologinja