Zdravo!!!!
prosim za hiter odgovor ker res rabim vedet kaj nardit cimprej!:)
Torej obiskujem 3 letnik srednje sole (zdaj bi sla v cetrtega septembra) pa se me caka kar nekaj za opravit po 19. avgustu (imam podalsano leto zaradi psihicnega zdravljenja v ukc.)
skratka od vedno sem sovrazila solo, ucila se letos nisem skoraj nic enostavno ne zmorem tega vem da se slisi da sem lena ampak ni to z veseljem bi se zaposlila in nekje delala ne mislim zivet od socialne zelim delat in si zasluzit denar.
sicer imam poleg (pozdravljenih od kar sem bila hospitalizirana zaradi poskusa samomora) psihincih tezav imam tudi hujse fizicne tezave (telesne) grem na odstranitev zolcnika konec augusta/v zacetku septembra.
rada bi se zaposlila pa nevem kje in kako (cistilka ravno nebi bila) ni mi pa problem delat npr za kakim trakom ali v kaksni proizvodnji itd.... res nevem kaj naj iz sole se bom sigurno izpisala ker skoduje predvsem mojemu psihicnemu zdravju.
prosim za resen nasvet kje naj se zaposlim:/ stara sem 18 let:) Prosimmm pomagajte mi res nevem kam naj se se obrnem:/
hvala, lp.
Uredništvo
Špela Brezočnik

Odgovor svetovalke:
Pozdravljena,
praviš, da želiš poiskati zaposlitev in te zanima, kje začeti. Kot dijakinja imaš možnost, da se pridružiš študentskim servisom, ki so namenjeni organizaciji zaposlitve dijakom in študentom, starim med 15 in 26 let, med izobraževanjem. Pogoj za priključitev in delo preko napotnice je, da si starejša od 15 let in si trenutno vpisana v srednjo šolo oziroma gimnazijo. Glede na to, da si še vedno dijakinja srednje šole, lahko že sedaj urediš prijavo na spletni portal in si poiščeš delodajalca.
Obenem omenjaš, da zaradi številnih fizičnih in psiholoških ovir razmišljaš o tem, da ne bi dokončala srednješolske izobrazbe in bi že prej rada vstopila na trg dela. V tem primeru bi ti svetovala prijavo na Zavod za zaposlovanje, kjer lahko spremljaš objave prostih delovnih mest, na katere se lahko prijaviš ob izpolnitvi kriterijev delodajalca. Predlagam, da si pripraviš tudi življenjepis (na primer preko portala EUROPASS), ki ga boš pošiljala ponudnikom del.
Želim ti vso srečo pri iskanju dela,
Špela Brezočnik, dipl. psihologinja (UN)