Hej,hej
imam resno vprašanje, hodim v 7.razred OŠ in še vedno nisem našla svojega sistema učenja ali imate morda kakšen predlog kako naj se učim?
Pri učenju pa mi je vedno tudi zelo dolgočasno in nevem kako naj naredim učenje bolj zabavno imate morda kakšen predlog?
Hvala za pomoč
Puhko
• Uredništvo
Eva Hršak

Odgovor svetovalke:
Pozdravljena,
na začetku bi ti predlagala, da ugotoviš, kateri učni stil si. Na tej povezavi lahko rešiš krajši test, ki ti bo dal nekaj napotkov, idej, kako bi se lahko učila. Naj poudarim, da ima vsak izmed nas poseben učni stil, ki pa je lahko mešanica večih, zato ti naj bodo ti rezultati le v oporo - nekaj, kar lahko poskusiš in vidiš, če zate ustreza.
Tukaj je povezava do vprašalnika: https://vpnz.acs.si/us/
Sicer pa ti svetujem, da si ob učenju jemlješ odmore. Vzami si krajši odmor po 30 minutah učenja. V odmoru se malce sprehodi, pojdi nekaj spiti, malo na zrak, ... Če si jemljemo odmore smo lahko dalj časa zbrani in tudi naše učenje je bolj kakovostno. Po odmoru nadaljuj učenje in odmor zatem ponovi.
Učenje si lahko narediš bolj zabavno tudi tako, da se na primer učiš v naravi, uporabljaš različne barve ob izdelavi izpiskov, se učiš s prijateljem, si daš kakšne nagrade med učenjem, se učiš ob glasbi, ponavljaš na glas ...
Če imaš še kakšno vprašanje se oglasi,
Eva Hršak, mag. prof. angleščine in mag. prof. pedagogike