Hej :(
Spet jaz. Tole sporočilo vam pišem z velikim razočaranjem. Kot sem vam prvič pisal sem dobil 1 mat in se včeraj popravljal. No 1 sem popravill s 1. da pa je piskeršek poln sva se skeregala s najboljšim prijateljem. Ampak to v bistvu ni najevčji problem je to da spet nimama motivacije. psihično sem čisto uničen. Res ne vem kakako bo js to popravu.  Pa ko bi mi vsaj malo zmankalo do 2. Ampak ne čista 1. Res sem čisno na tleh z motivacijo.
• Uredništvo
Urška Pisar

Odgovor svetovalke:
Blaž pozdravljen,
najprej hvala, da si se obrnil na svetovalnico.
Pišeš, da je bilo popravljanje negativne ocene pri matematiki, neuspešno. Poleg tega si se skregal z najboljšim prijateljem, kar te je še dodatno potrlo. V tvojih očeh je največji problem pomanjkanje motivacije, kar ti v veliki meri otežuje šolsko delo. Verjamem, da si izčrpan, brez energije in obupan. Želiš si najti motivacijo in pristope, ki ti bodo omogočali, da bi bil uspešen, vendar niti ne veš kako se vsega lotiti.
V kolikor si si pogledal predloge in povezave glede motivacije za šolsko delo, ki sem ti jih posredovala nazadnje in si imel še vedno težave, ti predlagam da se obrneš na nekoga, ki ti bo pri tem pomagal. V veliko pomoč ti je lahko šolska svetovalna služba, kjer boš zagotovo našel spodbudno okolje za odkrivanje in uporabo motivacijskih strategij. Tam boš lahko tudi bolj natančno opredelil in raziskal, na katerem področju je potrebnih največ sprememb.
Lepo te pozdravljam in ti želim vse dobro,
Urška Pisar, mag. psihologije