Dober dan vprasal bi nekoga ce bi mi lahko pomagal kaj da naredim da ne skrbim tako za solo.
Veckrat tud imam panični napad in tezje diham. Nimam casa nikakor da grem usaj pol ure vn, ker imam zelo nalog in zelo se morem ucit. Strah me je tud slabe ocene ker sem usaka leta bil odličen sedaj pa dobivam 1,2 in 3.
Hvala in lp!
• So
Sovica
Hej,
Poiskusi mogoče si uzeti čas da greš na sprehod da se sprostiš in umiriš.Poiskusi ugotoviti kaj ti gre narbo etos kaj si delal narobe.posikusi si urediti delovni prostor tako da te med učenjem in delanjem nalog nič nebo motilo.
Če to ne pomaga posikusi najti nekoga kakšnega sošolca sošolko ki bi ti mogoče pomagaa pri učenju ampka ne da prepišeš ampak da bi ti razložila snov.
Poiskusi poiskati kakšne razlage na internetu YouTube in podobno za naloge si uzami čas naredi nato si vzami nekaj odmora pojdi na sprehod in nato se pojdi učit.
Vrjamem da je težko ampak moreš si uzeti čas zase.
• im
imt
zdravo.
poskušaj narediti več pri pouku in verjemi, da ti bo potem lažje.meni pomagajo vaje za sproščanje. Dihanje globoko vdihni in izdihni. to ponovi večkrat.
lp.imt
• Uredništvo
Jasna Verčko

Odgovor svetovalke:
Pozdravljen, Anej,
pišeš, da se srečuješ s težavami, povezanimi s šolo in učenjem. Verjamem, da se ob nižjih ocenah in vse večji količini dela lahko včasih počutiš tesnobno, ob čemer si je še posebej težko vzeti nekaj časa zase.
Dobil si že dva dobra odgovora od sovrstnikov, s katerima se strinjam. Pomembno je, da čim več skušaš odnesti že od pouka: hodiš v šolo pripravljen, pozorno spremljaš pouk in po potrebi vprašaš učitelja za dodatno razlago. Doma pa ti predlagam, da si ustrezno razporediš čas za učenje in prosti čas. Tudi slednjega mora biti dovolj, saj je za uspešno učenje nujno, da si spočit in razbremenjen. Zato si le privošči kakšno prostočasno aktivnost, kot je sprehod ali kaj drugega, kar rad počneš. Ni treba, da se medtem počutiš krivega, ker ne delaš za šolo. Imej v mislih, da je tudi sprehod (ali druga prostočasna dejavnost) pravzaprav delo, ki prispeva k šoli - sproščen se boš namreč bolj učinkovito lotil opravil, ki jih šola od tebe zahteva. Če dobro razmejiš čas za učenje od prostega časa, se boš lažje sprostil. Prav tako si lahko zahtevane naloge v času učenja razporediš po pomembnosti, npr. najprej narediš domače naloge, nato pa po vrsti nameniš čas predmetom, kot so določeni testi, spraševanja in seminarske naloge.
Ker pa si omenil, da se tvoja tesnoba lahko stopnjuje celo do paničnega napada, me je zate zaskrbelo. Pri tako hudi tesnobi ti svetujem, da se obrneš na strokovnjaka. Pri osebnem zdravniku zaprosi za napotnico za psihologa, ki ti bo lahko nudil oporo in ti pomagal pri spopadanju s tesnobo, šolskimi težavami in paničnimi napadi. Včasih moramo znati poskrbeti tudi zase in za svoje duševno zdravje ter dobro počutje. Zato le pogumno!
Upam, da ti je bil moj odgovor v pomoč. V kolikor imaš še kakšno vprašanje ali pa bi mi rad še kaj zaupal, sem tukaj, zmeraj si dobrodošel.
Lepo te pozdravljam,
Jasna Verčko, mag. psihologije