Kaj pomeni dvopredmetni študij? Npr. na filozofski maš pedagogika in andragogika enopredmetno, potem maš pa isti program pa piše dvopredmetni, torej kaj je razlika? Pa pri dvopredmetnem maš kr manj predmetov kukr na enopredmetnem
• Uredništvo
Eva Hršak

Odgovor svetovalke:
Pozdravljena,
razlika med enopredmetnim in dvopredmetnim študijem je v tem, da pri enopredmetnem študiraš eno področje, pri dvopredmetnem pa dva. Primer enopredmetnega študija bi bil anglistika, primer dvopredmetnega pa anglistika - pedagogika. Prednost dvopredmetnih študijev je ta, da se študent izobražuje na dveh področjih, kar lahko tudi pripomore pri iskanju zaposlitve. Prednost enopredmetnega študija pa je v tem, da se lahko bolj poglobiš v predmetno področje.
Tako enopredmetni kot dvopredmetni študij je ovrednoten z enakim številom kreditnih točk, kar pomeni, da ima načeloma enako število predmetov. Je pa res, da ima študent na enopredmetnem študiju več predmetov iz enega področja, študent na dvopredmetnem pa ima približno polovico predmetov in enega področja, drugo polovico pa iz drugega.
Lepo se imej,
Eva Hršak, mag. prof. angleščine in mag. prof. pedagogike