Pozdravljeni,
Imam problem s koncentracijo kar opliva tudi na moje učenje naprimer:med učenjem neprestano počnem druge stvari,iščem vzroke, da ne delam in hodim iz sobe vsakih 5minut. V šoli imam tudi odlodžbo. Vprašala pa bi če bi mi dali kakšen nasvet ki bi mi pomaga, da bi pri učenju bila bol zbrana.????????
• Uredništvo
Eva Hršak

Odgovor svetovalke:
Pozdravljena,
naj ti povem, da se ogromno učencev srečuje s podobno situacijo kot jo opisuješ. Razlogov za pomanjkanje koncentracije je ogromno. Naše misli lahko odtavajo zaradi spremembe vremena, stresnih situacij, utrujenosti, nezanimanja za predmet… Spodaj ti podajam nekaj nasvetov in predlogov, kako se soočati s tvojo situacijo pred, med in po učenju.
Pred učenjem:
• Poskrbi, da bo prostor, v katerem se učiš, dobro prezračen in dovolj svetel.
• Pred učenjem se dobro naspi, saj se utrujeni dosti težje učimo.
• Organiziraj si učenje – pred učenjem preleti snov. Tako boš videla, koliko se imaš za naučiti in si boš lahko svoje učenje lažje organizirala.
• Napravi si urnik učenja – napiši si kdaj, koliko, kaj se boš učila. Na tak način se boš počutila veliko bolj organizirano in sproščeno, saj boš točno vedela koliko se še imaš za naučiti in si boš lahko razporejala tako čas za učenje kot tudi prosti čas.
• Pred vsakim učenjem ponovi predhodno snov – na tak način boš zagotovila, da boš ves čas ponavljala snov, hkrati pa boš tudi videla, če je treba še kaj ponoviti.
Med učenjem:
• Poskrbi, da ne boš lačna in žejna.
• Vzemi si odmore – pri učenju smo veliko bolj uspešni, če si vzamemo nekaj odmorov, kot pa da bi se učili brez prestanka.
• Delaj si izpiske, podčrtuj, obkrožaj si pomembne stvari, uporabljaj barve, itd.
Po učenju:
• Po vsakem učenju ponovi snov, ki si se jo tisti dan naučila.
Ob obilici učenja ne pozabi na svoj prosti čas in na stvari, ki jih rada počneš.
Lepo se imej,
Eva Hršak, mag. prof. angleščine in mag. prof. pedagogike