Na naši šoli je bilo zapisano v pravilniku da morajo biti telefoni v omaricah ampak da šol za krajo osebnih stvari vbšolskih prostorih ne odgovarja, wtf?
• Uredništvo
Urška Bizjak

Odgovor svetovalke:
Živjo!
Razumem, zakaj se ti takšno pravilo zdi nenavadno. Šole v pravilnik pogosto zapišejo, da za osebne stvari ne odgovarjajo, saj lahko učenci v šolo včasih prinesejo tudi dragocene predmete.
Če pa šola od učencev zahteva, da telefone obvezno shranjujejo v omarice, je pomembno, da so te ustrezne za varno hrambo osebnih stvari. Običajno imajo učenci svoje ključe oziroma možnost omarice zakleniti (tako učenci tudi sami poskrbijo, da omarice odgovorno zaklepajo), šola pa z organizacijo dela (npr. dežurstvom učiteljev/učencev in nadzorom nad vstopom v šolo) skrbi za varnost šolskega okolja.
Če bi se kljub temu zgodila kraja, pa je pomembno, da učenec o tem čim prej obvesti razrednika ali drugo odgovorno osebo na šoli, da se lahko primer ustrezno obravnava.
Če imaš še kakšno vprašanje, se lahko kadarkoli ponovno obrneš na nas.
Želim ti vse dobro!
Urška Bizjak, mag. prof. pedagogike in dipl. sociologinja