V šoli v 9 razredu sem imela eno sošolko ki je imela refluks želodčne kisline in tablete na recept. Imela je očeta ki je imel raka na prebavilih in se je boril za življenje v bolnici. Pogosto je spricala šolo in je imela učno pomoč in se je lahko zmenila kdaj bo vprašana. Razredničarka je pa želela da ima zdravniško potrdilo zakaj je toliko odsotna. Pri psihologu ali nekaj pa ni bila in tudi ona je tak karakter da bi to jemala da situacija doma je bad, zdaj ne boste se bo zafrkavali.Govorili so sošolci da saj vemo zakaj sprica solo ker v 8. Razredu tega ni delala. Odločbe pa ni imela. Pač zaradi očetove bolezni. Očitno je tudi malo genetsko glede na to da je imel oče raka na prebavilih. Očitno so ji tudi malo popuščati doma in ji dajali potuho ker baje v solo ni prišla na plesni trening popoldne pa je prišla ker da trenerka ne dovoli na tekme tistim ki neredno hodijo na treninge in ona je bila v tekmovalni skupini. Govorili so da če je ni v solo tudi na plesnem treningu nima kaj delati ker šola je obvezna treningi pa niso. V glavnem učiteljev in šolske svetovalne ni zanimalo zakaj ima probleme samo dali so ji učno pomoč in to je za njih bilo to.
Imela sem ene probleme z eno drugo sošolko (ne s to ki ima bolnega očeta) in do svetovalne nisem šla ker sem videla da itak jih ne zanima nič razen da dajo tistim ki imajo probleme učno pomoč?
• Uredništvo
Barbara Možina

Odgovor svetovalke:
Pozdravljena,
se opravičujem, vendar nisem čisto prepričana, kaj je tvoje vprašanje.
Učna pomoč je namenjena učencem, ki imajo težave z učenjem, potrebujejo dodatno razlago pri snovi itd. Tvoja prijateljica ni hodila v šolo, je zaostajala s snovjo, zato so ju verjetno to ponudili.
Za težave na primer na področju prijateljstva se lahko obrneš na svetovalno službo, razrednika, ki so ti na voljo za pogovor v stiski. Vendar pa za takšno stisko, ne dobiš učne pomoči.
Če te zanima še kaj drugega, sem ti na voljo.
Barbara Možina, mag. prof. pedagogike