živjo. zadnji teden šole je in ne zmorem več. včeraj sem se učila matematiko 4 ure in sem danes dobila 3?! ne razumem kako je to možno. zdaj imam matematiko zaključeno 3. potem imam4 ocene zaključene4 in 7 ocn zaključenih5. strah me je da nebom prišna na gimnazijo ker am pač grozne ocene. sem letnik2012. ne vem kako se naj učim naslednje leto. ko se učim se učim po 3 ure. in pol dobim slabo oceno in oči potem rečeda se premalo učim. pač kako!?. res ne morem več :( pa še grozno se počutim. v zadnjem mesecu sem se odpovedala sladkorju. visoka sem 169 cm in tehtam 55 kg. prej sem tehtala 59 kg. in pol mi vsi govorijo da če rabim pogovor da so tu zame pa neki. jz nimam anoreksije. tud nobenega problema nimam. pač res ej. in pol mami sprašuje če bruham. pa ne. pa tko vsi govorijo da če mam kšne težave da naj jim zaupam. jz mam velik težav. ampak ne takih. pač jaz želim biti malo bolj popularna kot sem. zdaj me vsi poznajokot neko čudakonjo. no in jaz tega nočem zato sem to naredilaa. pač kje je problem
hvala za vaš odgovor
• kr
kr_ena_1
jah, pač sam povej, da si cukr dala na stran, pol je pa na njih, da nehajo težit
• Uredništvo
Urška Stepišnik

Odgovor svetovalke:
Pozdravljena.
Verjamem, da si razočarana zaradi ocene. Ampak ena trojka še ne pomeni, da ne boš prišla na gimnazijo, sploh če imaš veliko štiric in petic. Po tvojih ocenah se vidi, da se znaš učiti in da se res trudiš. Pri matematiki pa žal ni vedno tako, da več ur učenja pomeni boljšo oceno. To je predmet, pri katerem je treba veliko vaditi in včasih pomaga malo drugačen pristop kot pri drugih predmetih.
Pred naslednjim šolskim letom mogoče malo razmisli, kaj ti pri učenju najbolj pomaga. Nekateri se lažje učijo na glas, drugi potrebujejo več odmorov, tretjim pomaga, da jim nekdo snov razloži ali da delajo veliko vaj. Sčasoma boš ugotovila, kaj pri učenju najbolj deluje zate.
Glede teže pa je čisto normalno, da starše malo skrbi, če si v kratkem času shujšala. To ne pomeni, da mislijo, da je s tabo nekaj narobe, ampak da jim je mar zate. Veliko punc pri tvojih letih si želi biti bolj popularnih in bolj sprejetih med vrstniki. Zaradi tega nisi čudna.
Iz tvojega sporočila se mi zdi predvsem, da si pod velikim pritiskom. Zdaj je konec šolskega leta, zato si čez poletje tudi malo oddahni, naberi moči in poskusi čim bolj uživati v počitnicah.
Vse dobro ti želim,
Urška Stepišnik, dipl. m. s. in mag. prof. socialne pedagogike