Na katerih šolah učijo kako vs postaviti spletno trgovino kako urejeti vračila ipd. Ekonomska računalniška? Koristno bi bilo da na vseh šolah ne glede na smer glede na to da je vse digitalno in tudi glede varstva potrošnikov.
Uredništvo
Katja Frelih

Odgovor svetovalke:
Pozdravljena Uli,
s svojim vprašanjem si se obrnila na nas. Sprašuješ na katerih šolah učijo, kako si postaviti spletno trgovino, kako urejati vračila... glede na to, da je vse digitalno in tudi glede varstva potrošnikov.
Verjetno določeni predmeti na nekaterih izobraževalnih ustanovah ponujajo tudi vsebine s teh področij, sicer pa obstajajo razni tečaji, ki ponujajo znanja o postavitvi spletne trgovine, urejanju vračil in druge oblike spletnega poslovanja.
Tudi Ljudske univerze v posameznih krajih ponujajo tečaje s tovrstnimi in podobnimi vsebinami. Sicer pa lahko v brskalnih odtipkaš kakšno znanje iščeš in lahko najdeš posamezne tečaje z želenimi vsebinami. Spletne tečaje lahko najdeš tudi na raznih platformah, kjer ponujajo spcializirane vsebine s tega področja.
Lepo te pozdravljam in ti želim uspešno raziskovanje.
Katja Frelih, univ. dipl. socialna delavka
Ul
Uli
Torej na nobeni šoli tega ne učijo v učnih načrtih niti nobenih delavnic to temo ni, nobenih tečajev na šolah, tudi pri krožku podjetništva tega ne učijo, nobenih obvezno izbirnih vsebin na to temo? Resno?! Niti na ekonomski šoli ne?
Kje točno na ljudski Univerzi se da to dobiti?
Uredništvo
Katja Frelih
Odgovor svetovalke:
Pozdravljena Uli,
ponovno si se obrnila na nas, saj želiš vedeti točno katere srednje šole vključujejo vsebine, o katerih si pisala že prejšnjič.
Nekatere srednje šole znotraj svojih programov v predmetnikih vključujejo tudi vsebine glede spletnih prodaj, urejanja vračil...
Morda preveriš predmetnike in vsebine na sledečih srednjih šolah:
- Srednja trgovska in aranžerska šola Ljubljana (Program Trgovec SPI - v 3. letniku je predviden predmet "Spletna prodaja"),
- Ekonomska šola Celje (program Trgovec vključuje vsebine, kjer obravnavajo osnove trgovanja, vključno s spletnim poslovanjem),
- Srednja šola za trženje in dizajn Maribor (program Trgovec vključuje predmet Prodaja blaga, kar lahko vključuje tudi inf. glede spletnih platform).
Morda pogledaš po predlaganih srednjih šolah, če vključujejo v predmetnikih vse tisto, kar te zanima oz. kar bi se rada naučila.
Glede tečajev na Ljudskih univerzah pa je najbolje, da se obrneš na Ljudsko univerzo v kraju, kjer bivaš ali nekje v bližini. V lanskem letu je imela npr. Ljudska univerza Kranj računalniški tečaj, kjer so se tečajniki lahko sami naučili izdelati spletno stran ter samostojno upravljati spletno vsebino.
Srečno pri raziskovanju.
Lepo pozdravljena.
Katja Frelih, univ. dipl. socialna delavka
Ul
Uli
Zakaj tega ni na drugih šolah? Koristno bi bilo za vse. Vsaj kot ne vem obvezne izbirne vsebine kot recimo zveza potrošnikov Slovenije da bi prišla predavati? Ker kupujejo stvari vsi ljudje, torej smo vsi potrošniki.
Uredništvo
Pozdravljeni,
na to vprašanje žal tu nimamo odgovorov. Z njim se lahko obrnete na ministrstvo za šolstvo. Upamo, da vam uspe razjasniti dilemo, v kolikor pa imate še kakšno mladostniško vprašanje, pa nam pišite.
Prijazen pozdrav iz uredništva