Pozdravljeni,
mene samo nekaj zanima pisali smo slovescino. In jaz sem mela telefon pri nogah kar nisem plonkala ampak je profesorca videla telefon in mi vzela test in dala 1. Jaz sem na srednji soli in ekrat lahka pises redni test pa ekrat popravlas ce ti pa da profesor se moznosti pa lahk popravlas. In mene je rekla da mi je nebo ker sem plokala in se mi ne zdi fer okej sem plonkala sm drugi bojo lahka meli po 1 ali se 2 dodatni mognosti mene bo dala pa na celo letni popravc drugace mam pa vse pozitivno druge ocene in nevem kaj naj storim ce se sploh kaj da . Sem se ji opravicla ne pomaga sem tiho pri pouku sodelujem . Nevem kk je pravilnik naret ampak ne zdi se mi ferr. HVALA ZA ODGOVOR
Uredništvo
Maruša Grešak

Odgovor svetovalke:
Pozdravljena,
razumem tvojo stisko v tej situaciji in lahko si predstavljam, da te je strah posledic. Na kakšen način tvoja šola ureja kršitev šolskega reda, je odvisno od vaših šolskih pravil. Ali imaš še vedno pravico ponavljati to negativno oceno, je odvisno torej od tega, kako so napisana šolska pravila, verjetno pa ima pravico do odločanja do neke mere tudi profesorica. Najboljše je, da se pozanimaš pri svoji razredničarki oziroma lahko tudi pri šolski svetovalni službi, kakšne so tvoje možnosti. Bo šlo?
Držim pesti, da s profesorico najdeta pot, ki se vama bo obema zdela pravična.
Lep pozdrav
Maruša Grešak, mag. psihologije