Odločam se med ekonomski tehnikom in gimnazijo. Kakšnana je razlika v težavnosti predmetov? Splošni predmeti medna lažji na ekonomski? Kako je z maturo in pite nadaljim študijem?
Uredništvo
Maruša Grešak

Odgovor svetovalke:
Zdravo,
gimnazija je zagotovo najtežji srednješolski program. Ekonomska tehnična srednja šola je lažja izbira. Po gimnaziji opravljaš splošno maturo (iz tujega jezika, slovenščine, matematike in dveh zbirnih predmetov) po ekonomski srednji šoli pa poklicno (iz slovenščine, angleščine ALI matematike in dveh strokovnih predmetov). S poklicno maturo se lahko vpišeš na vse visokošolske študijske programe. Z opravljanjem t. i. 5 predmeta pa tudi na nekatere univerzitetne študije, vendar ne na vse. S splošno maturo pa se lahko vpišeš na katerikoli študijski program.
Lep pozdrav
Maruša Grešak, mag. psihologije