Imam eno vprašanje zakaj me v šoli vsi ignorirajo in se norčujejo iz ene to se že dogaja 3 leta.
Za
Zal mi je
Sem sla cez nekaj podobnega vcasih so problem drugi in ne ti. Druzba te velikokrat ne sprejme. Je zelo tezka situacija in stiska ampak ne pomeni da si manj vredna. Je pa tezko potem biti v takem okolju. Mogoce obstaja moznost da gres kam drugam? Ali se malo pocakas in potem zamenjas okolje mogoce bo boljse? Pomembno je da se naucis da si sama sebi dovolj in ne dovolis da okolica vpliva nate. To lahko traja leta da se tega naucis ampak je potem lazje. Je samo obdobje v zivljenju itak potem mine in ne bos bila v stiku vec s temi ljudmi. Bi pa priporocala terapijo za samopodobo ali kaj podobnega delaj na samopodobi ker ce ne te to lahko zelo prizadane
Uredništvo
_izbrisan uporabnik_

Odgovor svetovalca:
Pozdravljena!
Najprej bi pohvalil tvoj pogum, da si se obrnila na nas in zaupala svojo težavo- ignoriranje in norčevanje s strani sošolcev, ki traja že 3 leta. Lahko te razumem, da se ob tem ne počutiš dobro. Ena od pomembnejših psiholoških potreb, sploh v tvoji starosti, je biti vključen, sprejet s strani vrstnikov, zato je povsem normalno, da se o tem sprašuješ. Biti v položaju izločenosti je težka izkušnja, ki te lahko spravlja v stisko. Zasledil sem, da si uporabila besedo "vsi me ignorirajo". Upam, da imaš v šoli vsaj eno sošolko/sošolca ali pa učiteljico/učitelja, na katero/katerega se lahko obrneš.
Veliko lažje bi te razumel, če bi natančneje opisala svoje težave, tako ti bom lažje svetoval. Se je morda kaj posebnega zgodilo, da so se sošolci začeli norčevati iz tebe ter kako se kaže takšno vedenje? Poleg tega je pomembno, kako se odzivaš na vedenje sošolcev in predlagam, da se (če se še nisi) pogovoriš o tem z nekom, ki mu zaupaš (prijatelji, starši, učitelji, svetovalni delavci).
V kolikor si pripravljena za nadaljnji pogovor ter vprašanja, sem ti na voljo!
Martin Peterka Skobe, dipl. socialni pedagog