zdravo,zanima me kako se lotiti ucenja ceprav se mi ne da uciti in me ta predmet ne zanima ampak ce dobim slabo oceno imam popravni izpit
• Uredništvo
Urška Stepišnik

Odgovor svetovalke:
Pozdravljena!
Razumem, da se je težko motivirati za učenje predmeta, ki te ne zanima. Kljub temu obstaja nekaj strategij, ki ti lahko pomagajo izboljšati svojo situacijo. Tukaj je nekaj nasvetov, kako se lotiti učenja, tudi če ti primanjkuje motivacije ali discipline.
Postavi si cilje: določi si jasne, dosegljive cilje. Na primer: "Danes bom prebrala eno poglavje," ali "Naučila se bom pet ključnih pojmov." Razdeli snov na manjše, bolj obvladljive dele. To ti bo pomagalo preprečiti občutek preobremenjenosti.
Ustvari urnik: naredi si načrt učenja in se ga drži. Vključi redne odmore. Uči se vsak dan ob istih urah, da si ustvariš rutino.
Najdi motivacijo: spomni se, zakaj je pomembno, da dobiš pozitivno oceno. Upam, da je izogib popravnemu izpitu zate dovolj dobra motivacija.
Spremeni pristop: poskusi različne metode učenja, kot so zapiski, miselni vzorci, kartice (flashcards) ali učenje s sošolko.
Učni prostor: ustvari si prijeten in urejen prostor za učenje, kjer te ne bodo motili. Poskrbi za dobro osvetlitev in odstrani moteče dejavnike (izklopi telefon ali ga daj na tiho).
Prosi za pomoč: obrni se na sošolce, prijatelje ali učitelje za pomoč ali razlago težjih pojmov.
Na koncu je pomembno, da se zavedaš, da se učimo za svoje dobro, tudi če se včasih zdi težko ali nezanimivo. Z vztrajnostjo in pravim pristopom boš zagotovo uspela premagati to oviro. Srečno pri učenju in držim pesti zate!
Lep pozdrav
Urška Stepišnik, dipl. m. s. in mag. prof. socialne pedagogike