Zdravo
Mene zanima ali mi lahko profesor zniža oceno za predstavitev, če predstavitve na datum ko bi jo mogel imeti nisem imel.
• Lu
Lukas
Zdravo!
Mogoče za začetek napišem, da je vsaka srednja šola sicer različna in da se razlikujejo tudi sistemi od profesorja do profesorja, ampak moje izkušnje z gimnazije, ki so kolikor vem tudi dokaj pogosta praksa so pa približno sledeče.
Pri predstavitvah je praksa ocenjevanja profesorja ko pride do točnosti predstavitve navadno povezana s tem, zakaj študent predstavitve ni opravil v prvotno predvidenem roku. V kolikor predstavitve nisi imel predvideno uro zaradi zdravniške odsotnosti, udeležbe na tekmovanjih, kakšnih šolskih aktivnosti, ali pa vam je zmanjkalo časa tisto šolsko uro, v glavnem v vseh takšnih in podobnih primerih, se je predstavitev navadno samo premaknila na naslednjo ure brez komplikacij in vprašanj. V nasprotnem primeru, pa je bilo odvisno od profesorja. Določeni so bili bolj prijazni in so razumeli opravičilo in si potem naslednjič predstavljal brez izgube točk, kakšni so odšteli mogoče 10%, spet kakšni drugi eni oceno. Spet, odvisno od profesorja in tvojega dogovora z njim. Hujše kot to pa nikoli nisem videl ali izkusil.
Mogoče še to za konec, seveda ima pa kot tvoj profesor vso pravico oceniti po kriterijih, ki jih je pripravil in v kolikor je točen datum eden od njegovih kriterijev, je to odločitev, ki jo je treba na koncu dneva žal spoštovati.
Upam, da se ti vse dobro izide in veliko sreče s predstavitvijo!
Lukas
• Uredništvo
Ana Boršič

Odgovor svetovalke:
Pozdravljen,
tvoje vprašanje se nanaša na ocenjevanje predstavitve. Zanima te, če ti lahko zamujen datum prineše nižjo oceno predstavitve.
Kakšen je bil razlog za to, da predstavitve nisi imel na dogovorjen datum? Za kateri predmet gre? Kako je na tvoje dejanje reagiral profesor? Kakšne dogovore ste sklenili?
Formalni okvir določa, da profesor nižjo oceno lahko poda, v kolikor to vnaprej predvidi v kriterijih ocenjevanja predstavitve.
Svetujem ti, da se o tem pogovoriš s svojim razrednikom/razredničarko ter delavko/delavcem v svetovalni službi šole. Morda dobiš koristen nasvet, ustrezen tvoji konkretni situaciji.
Lepo bodi!
Ana Boršič, mag. prof. pedagogike