Jast ne vem kam se prijaviti v srednjo šolo?Hočem iti na dve šoli samo se ne morem odločiti nakatero od teh naj grem : kemisko ali računalniško
• Uredništvo
Mojca Lapi

Odgovor svetovalke:
Pozdravljen,
Pri izbiri srednješolskega programa moraš poslušati sebe, kaj te bolj pritegne. Morda bi ti pri odločitvi bil v pomoč učni program, in sicer kateri predmeti so na posameznem programu in pa kakšne so možnosti za zaposlitev. Vsekakor izkoristi februarske informativne dneve, kjer boš dobil vpogled še v šolo, lahko boš pa tudi postavil vprašanja profesorjem oziroma dijakom, ki že obiskujejo posamezni program.
Sicer pa, da se potolažim, tudi če boš med šolanjem ugotovil, da morda izbrani program ni zate, se lahko prepišeš, ali pa izbereš drug program za študij.
Želim ti prijetno raziskovanje tvojih želja in seveda kar se da uspešno zaključeno šolsko leto.
Mojca Lapi, mag. prof. pedagogike