Hej, hodim na gimnazijo (2. letnik) in zanima me če lahko maturo za matematiko dobro opravim oz. če sploh lahko dosežem 50% tudi če jo imam vsa leta zaključena tri. Naravoslovni predemeti mi res ne grejo in matematika me zelo skrbi ker je na maturi obvezna. Nisem niti prepričana če jo bom lahko imela zaključeno 3 vsako leto. Res ne vem kaj naj še naredim saj mi vzame veliko časa da snov razumem pa še to je ne nikoli dovolj, na testih pa sem potem še zelo površna in še s tem izgubim točke, včasih pa ko preverjam ali sem vse prav rešila potem kakšno pravilno stvar "popravim" in ne vem zakaj to delam. Res me skrbi sploh nasldenji test za katerega imam le en teden da se vse naučim saj nam je matemtika pred počitnicami ves čas odpadla v prvem tednu po počitnicah pa smo imeli veliko ur matematike in predelali veliko snovi in res ne vem kako sa naj to naučim v enem tednu poleg vseh drugih testov ki jih imam.
Hvala za vaš odgovor in se opravičujem če je vprašanje predolgo.
Uredništvo
Eva Hršak

Odgovor svetovalke:
Pozdravljena,
do mature še imaš več kot dve leti in mislim, da glede tega še zaenkrat ne rabiš skrbeti. Sicer je zelo odgovorno od tebe, da te to že zdaj skrbi, vendar si, morda, delaš prehitro skrbi. V 4. letniku se boste intenzivno pripravljali na maturo iz matematike. Imeli boste celo dodatne ure, kot priprave na maturo. Do takrat pa ti svetujem, da pri pouku aktivno sodeluješ, delaš domače naloge, opravljaš čim več vaj doma in se sproti učiš. Če je to možno, lahko razmisliš tudi o kakšnih inštrukcijah, sicer pa verjamem, da lahko tudi na šoli dobiš kakšno dodatno pomoč.
Želim ti vse dobro,
Eva Hršak, mag. prof. angleščine in mag. prof. pedagogike