Danes sem opravljala popravni izpit iz matematike za drugi letnik. Izredni rok sem imela zaradi zdravstvenih težav. Izpita nisem opravila in ne vem kaj naj.
Uredništvo
Mojca Lapi

Odgovor svetovalke:
Pozdravljena,
Žal mi je, da ti ni uspelo. Morda bi lahko zaprosila za pogojni vpis. V kolikor si imela zdravstvene težave, bi slednje morda lahko odobrili z zdravniškim potrdilom. Svetujem ti, da se obrneš na šolsko svetovalno službo in povprašaš po tej možnosti.
Če ne bodo za, pa ponavljanje letnika tudi ni nič strašnega, saj bi v tem primeru imela možnost dodobra osvojiti snov in se vanjo poglobiti, kar ti bo zelo pomagalo pri nadaljnjem učenju. Morda poglej na to kot novo priložnost, saj se včasih pač zgodi, da nam neka situacija prepreči načrte, ki smo si jih zadali, a lahko to pomeni nekaj boljšega.
Upam, da se ti bo uspelo dogovoriti za pogojni vpis, sicer pa, kot sem rekla, vzemi ponavljanje letnika kot novo priložnost in sprejmi izziv ki te bo še bolj okrepil in opremil za življenje.
Mojca Lapi, mag. prof. pedagogike