prisel sm v novo solo in tam meje strah pocutim se tesnobno in nevem ce bom zmogel velikokrat se zacnem jokati in nevem kaj naj naredim
Uredništvo
KP

Odgovor svetovalca:
Pozdravljen!
Hvala za tvoje sporočilo in da si z nami delil svojo stisko. Napisal si, da obiskuješ novo šolo in da se ti pojavljajo občutki strahu in tesnobe ter pogosto tudi jočeš.
Sprememba šole je lahko zelo velik stres, še posebej za mladostnike, ki že tako ali tako doživljate polno sprememb – glede svojega telesa, odnosov, počasi se osamosvajate… In kot pišeš, se ti v tej novi šoli ne počutiš dobro in doživljaš veliko strahu, tesnobe. Lahko si predstavljam, da je to zate res zelo težko.
O tvojem doživljanju tesnobe bi me zanimalo več – kaj je tisto, zaradi česar občutiš toliko strahu in te spravlja v takšno stisko? Se ti je to dogajalo že kdaj prej? Si o tem že s kom spregovoril? Imaš na tej šoli koga, s komer se dobro razumeš?
Praviš, da ne veš, če boš zmogel. S tem, ko si pisal v našo spletno svetovalnico, si naredil že prvi korak k razreševanju tvoje stiske in verjamem, da ti bo uspelo! Vsak od nas pa kdaj rabi tudi pomoč in podporo drugih, zato razmisli, s kom bi se lahko glede tvoje situacije pogovoril. Morda s starši? Ali katerim drugim sorodnikom? Z razredničarko? Vsaka šola ima tudi šolsko svetovalno službo – lahko greš tja ali jim pošlješ e-mail. Pomoč obstaja, ni treba, da si v tej stiski sam.
V pomoč pri spoprijemanju s tesnobo ti je lahko tudi priročnik Kaj lahko naredim, da mi bo lažje?
O svoji situaciji nisi prav veliko napisal, če želiš, mi lahko napišeš še kaj več in ti bom poskusila pomagati.
Vse dobro,
Klara Pinter, mag. zakonskih in družinskih študij