Če želim služiti kot influencer kako lahko začnem? Vem, da na črno se ne sme delati in tudi da ljudje običajno začnejo z neko osnovno foto/računalniško ooremo,lahko rabljeno, lahko samo telefon ... Na safe.si so nasveti naj se ima socialna omrežja na privat. Če želiš zaslužiti jih moraš imeti javno in biti javna oseba. Naj spremenim svoj privat profil v javen ali si novega ustvarim? Pa moji starši ne podpirajo ravno, da se javno daš gor na internet. Vem, da starši influencerjev to podpirajo. Vem če te kdo nadleguje lahko blokiraš/prijaviš.
• Wa
Wannab
Lahko tud odgovorite?
• Uredništvo
Uredništvo
Pozdravljena,
opravičujemo se ti, ker še vedno čakaš na svoj odgovor.
Tvoje vprašanje smo že posredovali svetovalki, in v kratkem boš prejela odgovor.
Lep pozdrav iz uredništva #Tosemjaz
• Uredništvo
Anja Mikl

Odgovor svetovalke:
Pozdravljen_a,
žal mi je, da si nekaj časa moral_a počakati na svoj svoj odgovor.
Kot prvo naj napišem, da se mi zdi super, da razmišljaš  o tem kaj si želiš početi v življenju. Konkretnega odgovora kako poteka ustvarjanje delovnega mesta »influencer« žal nimam; nisem niti prepričana, da je kje to zapisano. Predstavljam pa si, da veliko o samem ustvarjanju tega dela vedo ljudje, ki to počnejo. Ti ljudje so tudi velikokrat pripravljeni govoriti o prednostih in slabostih, ki jih to delo oz. pozicija lahko prinese. Ali si morda že razmišljal_a, da bi stopil_a  v stik s kom, ki že to počne, da bi ti lahko povedal kaj več o tem delu? Sicer iz tvojega vprašanja lahko razberem, da si se že o nekaterih vidikih dela, ki nagovarjajo varnost, že pozanimal_a, kar se mi zdi zelo odgovorno od tebe.
Ob branju tvojega vprašanja, bi si želela prebrati še kaj več o tebi. Bi mi morda zaupal_a kdaj se ti pojavila želja, da bi to počel_a? Kako pa ti misliš, da bi tvoje življenje izgledalo, če bil_a influncer_ka? A se morda spomniš kakih prednosti in slabosti, ki bi jih ta sprememba lahko prinesla v tvoje življenje?
Veselim se branja tvojega odgovora. Lepo te pozdravljam!
Anja Mikl, mag. psihologije