Zdravo!
Jaz se snemam zravrn pa se slačim in samozadovoljujem. Potem ko mi pride mi ni všeč in video takoj dol zbrišem. Zadnjič sem oblekla tangice in proti telefonu migala z ritko potem sem dala tangice dol in se začela samozadoljevati ob snemanju.
A je to ok?
Sem ok?
Se
Seksika
Proaim za odgovor?!
Ml
Mladostnik
Pozdravljena!
Napisala si da se samozadovoljuješ in se snemaš. Ubistvu je to malo nenavadno ampak nekateri to radi počnejo. Napisala si ko doživiš orgazem videoposnetek izbrišeš ker enostavno zgubiš voljo. To je čisto normalno ko pač doživiš orgazem enostavno nimaš več želje potem vse to kar si napisala je normalno. Ko se boš zaljubila ali imela fanta te pa tudi po orgazmu bo še zmeraj zanimalo pač boš to počela še naprej. Ker pač orgazem je nek vrhunec nakoncu in zato potem izgubiš voljo ker naj bi bilo vsega konec.
Upam da sem ti vsaj mičkan pomagu. Več ti neznam povedati. Želim ti lep dan in naj te ne skrbi ker je to vse normalno.
Lp, mladostnik (mark)
Uredništvo
Ajda Novak

Odgovor svetovalke:
Pozdravljena!
Oprosti za pozen odgovor, tudi svetovalci smo bili na božičnem oddihu. :)
Hvala, da si mi zaupala svoje vprašanje. Načeloma so mladostnikom v spolnosti všeč zelo različne stvari, lahko tudi snemanje sebe v seksualnih pozah, ker vas to na nek način privlači. Dokler ne škodiš sebi ali drugim, tvoje spolno vedenje verjetno ni problematično, je "normalno". Bi ti pa kljub vsemu svetovala, ker si vseeno še dokaj mlada, da zaenkrat prenehaš s snemanjem same sebe, saj se lahko hitro ali po nesreči zgodi, da ti videoposnetek uide in ga kdo, ki mu ni namenjen, vidi ali podeli po internetu. V tem primeru bi prišlo do hudega prekrška, saj so tvoji posnetki otroška pornografija.
Če se želiš vseeno še naprej snemati med masturbiranjem in se snemaš s telefonom, ti priporočam, da imaš telefon v času snemanja na letalskem načinu, tako da ni priklopljen na internet ali mobilne podatke. Preden ugasneš letalski način, videoposnetek zbriši kot si to počela do zdaj. Na tak način se zavaruješ, da videoposnetki ostanejo le tvoji in da minimaliziraš možnost vdorov ter distribucijo videoposnetka po spletu ali shranjevanje v oblak.
Lep pozdrav,
Ajda Novak, mag. psihologije