Hej, jaz ne vem koga naj to vprašam, zato bom tu. Že nekaj časa se sprašujem a še vedno ne vem odgovora na kaj je smisel življenja. Saj o življenju vemo ravno toliko kot o smrti, torej kaj je smisel če na koncu umremo? Zakaj bi se trudila delati stvari ki jih svet pričakuje od mene če v tem ne uživam? In kako vemo da je vse to res resnično? Skoraj mi je že vsejeno kaj počnem in kaj se dogaja, ker je svet tako velik da niti ni pomembno. Lahko naredim karkoli in ni pomembno, ker zakaj pa ne?
Uredništvo
Maja Krajnc

Odgovor svetovalke:
Draga mladenka,
Tvoje vprašanje je en izmed najtežjih, ki si jih človek zastavlja. S tem vprašanjem se ukvarjajo filozofi, misleci, navadni ljudje skozi vso zgodovino.
Enega splošnega smisla, ki bi bil veljaven za vse ljudi, preprosto ni. Vsak posameznik ga odkriva zase, pač glede na njegove lastnosti. Vsak človek je individualno in enkratno bitje, zato naj bi vsak zase odkril smisel.
Smisel lahko odkrivamo v lepotah narave, lepotah umetniških del (glasba, slikarstvo, kiparstvo, itd). Odkrivamo ga v našem delovanju, počnemo nekaj za druge (npr. pomoč soljudem, živalim, itd) ali pa nekaj ustvarjamo (pisanje knjig, skladanje glasbe, urejanje okolja itd.)
Zagotovo bo v tem, kar sem ti naštela, našla nekaj, kar te bo razveselilo in ti dalo občutek, da je življenje, kljub temu da ni vedno lahko, lepo. Vsak trenutek lahko osmislimo. Tudi s toplim pozdravom in nasmehom, s pripravljenostjo pomagati drugim.
Upam, da rada bereš. Toplo ti priporočam odlični knjigi Elisabeth Lukas Izviri, ki napajajo življenje s smislom in Na sledi veselju.
Prav imaš, ko praviš, da je svet velik. Predstavljaj si ga kot velik mozaik, v katerem vsak človek predstavlja kamenček. Če eden manjka, mozaik ni popoln. Dejstvo smrti nas samo opozarja, da življenja ne gre metati stran. Da je dragoceno darilo, ki ga je še kako vredno ceniti.
Zdaj pa le veselo v počitniški čas in nameni ga nekaj tudi branju.
Prav prisrčen pozdrav in vse dobro.
mag. Maja Krajnc, univ. dipl. sociologinja in politologinja