Zdravo,
jaz imam problem ker so mi sosolci norcujejo ker ne nosim modrcka. Imam male prsi in mi je vredu ce ga nimam..ponavadi imam samo spodnjo majcko in se nic ne vidi. Enkrat pa se je pri sportni vidlo da ga nimam in so se mi smejali :(
Uredništvo
Amadeja Jurič

Odgovor svetovalke:
Pozdravljena,
žal mi je, da si oziroma da si bila tarčna norčevanja s strani sošolcev. Predstavljam si, da ti je ob tem zelo neprijetno. Iz zapisa nisem uspela ugotoviti ali se ti je to zgodilo le enkrat, ali je to norčevanje nekaj, kar se redno ponavlja. V nobenem primeru njihovo vedenje seveda ni ustrezeno.
Kot prvo te spodbujam, da NE podležeš pritiskom in spremeniš svojega vedenja oziroma načina oblačenja zaradi drugih. To, da se drugi norčujejo ne pove čisto nič o tebi in zelo dosti o njih samih. Verjetno se sprašuješ, kaj lahko narediš ti, da bi se to norčevanje nehalo. Če gre za ponavljajoče vedenje je to vsekakor smiselno nagovoriti in dogajanje zaupati razredničarki oz. razredniku. Spodbujam te tudi, da se na posmehovanje ne odzivaš. Svojo pozornost preusmeri drugam, pogovarjaj se s prijateljico ali pa se preprosto umakni. S tem, ko se na zbadanje odzivamo, ponavadi le še prilivamo olje na ogenj. Verjamem, da bo sprva težko to zbadanje le ignorirati, vendar se v tistem trenutku spomni, da so njihove besede zares le »njihove« in da kažejo v slabi luči le sebe.
Upam, da ti bo uspelo premagati to neprijetno situacijo!
Lepo te pozdravljam,
Amadeja Jurič, mag. psihologije