health anxiety, prijateljem grem na zivce, druzini se bolj, mogla bi lock-innat za solo ampak to tudi ne gre ker imam obcutek da imam faking mozganski tumor zato tudi slabse ocene. Vedno obiscem gledalisce, da se pocutim boljse in hodim na trening ter na impro in imam tam tudi simpatijo ki mi SEVEDA Daja mixed signals. Ne morem več in sploh ne brat ki vem da ne boste odgovorili!!!
Uredništvo
Živa Leben

Odgovor svetovalke:
Zdravo,
hvala, da si napisala, kljub občutku, da ti morda nihče ne bo odgovoril. Tukaj smo zate in slišimo tvojo stisko. Res mi je žal, da se počutiš tako preobremenjeno in na robu. Zdi se, da na ramenih nosiš veliko skrbi – strah za zdravje, šola, odnosi, pa tudi občutek, da si vsem okoli sebe v napoto. Verjamem, da je to izjemno naporno in da te vse skupaj tudi izčrpava.
Pomembno je, da v takih trenutkih s svojimi mislimi in občutki ne ostajaš sama – imaš mogoče koga, s komer bi lahko o tem govorila? Nekoga, ki bi ti lahko stal ob strani - mogoče prijateljica, starš, učitelj, trener ali kdo drug ob komer se počutiš varno in slišano.
Vidi se, da si močna – kljub vsemu še vedno hodiš na gledališče, treninge in impro, kar kaže, da iščeš načine, kako se počutiti bolje in umiriti stisko, ki nastaja v tebi. Pomiritev težkih občutkov in misli včasih ni enostavno, ni pa ne mogoče. Če želiš, mi lahko zaupaš še kaj več o tem, kaj ti trenutno najbolj otežuje tvoje dni in skupaj najdeva nekaj orodij s katerimi si lahko pomagaš. Pri #Tosejjaz sem in smo tukaj zate.
Živa Leben, mag. zakon. in druž. štud.