Zdravo zanima me kako negative z samopoškodovanjem in z samomorilnimi mislimi? Večkrat sem obiskala tudi psihologe in hodila na terapije zaradi spolne zlorabe vendar ni nič pomagalo use je postalo le še težje.
Uredništvo

Odgovor svetovalke:
Pozdravljena Majci!
Hvala, da si se obrnila na našo svetovalnico. Pri tvojem vprašanju ne razumem ravno, kaj misliš s samopoškodovanjem in samomorilnimi mislimi? Se to pojavlja pri tebi? Bi te prosila, če mi lahko to še enkrat razložiš, da lažje razumem tvojo situacijo in te bolje usmerim.
Praviš pa tudi, da si v preteklosti že obiskala psihologa, vendar je vse postalo le še težje. Žal mi je, da imaš tako izkušnjo. Kako dolgo pa si hodila na terapije? Velikokrat se lahko zgodi, da se na začetku, ko šele začnemo obiskovati terapije, zares počutimo slabše. To je lahko na primer zaradi tega, ker se aktivno ukvarjamo s svojimi težavami in tako izkusimo veliko neprijetnih čustev naenkrat. Vseeno pa bi morali po nekaj mesecih občutiti spremembo na bolje. V nasprotnem primeru pa je vredno razmisliti o menjavi terapevta.
Želim ti še sporočiti, da je sprememba na bolje možna, potrebno je samo narediti prvi korak. Zato te spodbujam, da mi o sebi poveš še nekoliko več ter poskusiva najti prvi korak zate. Tu pa ti puščam še druge vire pomoči na katere se lahko obrneš.
Lepo bodi,
Nika Koder, mag. psihologije