POzdravljeni
Imam en problem v bistvu težavo. Pred nekaj tedi sem dobila svojega prvega fanta namreč stara sem 12. po enem tednu me je začel spraševati če mu slikam prsi in vagino seveda je to povedal z gršimi besedami. Povedala sem mu da mi ni dotega in je napisla ok. Ampak vsak dan me sprašuje če ga ljubim in če mu lahhko to pošljem. Nevem če bi ga pustila saj j emoj prvi fant in to mi veliko pomeni.Razmirje imava na daljavo
Hvala
• Uredništvo
Doroteja Vodopivec

Odgovor svetovalke:
Pozdravljena.
Zavedati se moraš, da imaš samo eno telo. Ko enkrat pošlješ slike nekomu, nikoli ne veš kje se bodo te slike v resnici znašle. Ali temu fantu res popolnoma zaupaš, da teh slik ne bo pošiljal še komu drugemu? Verjetno si tega ne želiš.
Hkrati mislim, da bi morala svoje telo in tudi odločitve spoštovati. Če ti ni do tega, mu to napiši. Če te ima res rad, kot piše, bo tvojo odločitev spoštoval in upošteval.
Razmisli kaj ta fant od tebe sploh želi? Ali res želi samo čas s tabo in da se imata fino, ali so morda njegovi interesi in želje kje drugje? Potem pa se vprašaj ali so tvoje želje enake. Kot si sama napisala, je to tvoj prvi fant. Učiš se še kako ravnati in kako se počutiš.
Najpomembneje pa je, da se dobro počutiš v svojih odločitvah. Če želi fant, da narediš nekaj, česar ne želiš ... ali je potem res prava izbira zate? Fant mora biti oseba, ki te spoštuje. Tebe in tvoje telo.
Razmisli. Če pa potrebuješ še kakšno informacijo ali mnenje, pa napiši.
Lep pozdrav,
Doroteja Vodopivec, mag. psihologije
• Ar
Arči
Če dobvolite, da se vklučim v razpravo: svetujem ti. da fantu ne pošilješ nobenih slik, posebej še, če bi bila na jih gola. Praviš, da sta, recimo temu partnerja na daljavo, tako sploh ne veš kdo je na drugi strani. Lahko je na drugi strani kakšen pedofil, upokojenec ali kaj podobnega. Ko pošlješ slike je to šele začetek izsiljevanja. Znova in znova mu boš morala pošiljati slike, ker ti bo zagrozil, da bo slike poslal tvojim staršem, jih objavil na internetu, poslal tvojim sošolce. Zato pamet v roke, kot se reče.
Prepričan sem, da boš, brez veliko truda, v svoji okolici našla fanta, ki ga bo pri tebi zanimalo vse kaj drugega kot tvoje gole slike.
Na koncu: ne nasedi takšnim tipom kot je ta tvoj, domnevni fant.
• ja
jana anja lara
res najlepaša hvala obema sem pa tudi ugotovila da imava veliko skupnih interesov hvala
• Ma
Mark
Pozdravljena!
Jaz sem prebral tvoje besedilo. Ponavadi znajo biti razmerja zelo težavna na daljavo in si fantje upajo veliko nekateri celo preveč kakor si lahko. V resničnem življenju pa si ne upajo. Priporočam ti da temu fantu nepošiljaš nobenih golih slik. Lahko bi potem prišlo do resnih problemov. Super pa je da se na nek način razumeta in da imata skupne dejavnosti. Ponavadi so prvi fantje zanimiva izkušnja. Najbolje pa bi bilo da tega fanta spoznaš v živo. Upam da sem ti kaj pomagal.
Lp, mark