Zivjo stara sem 13 let in sem imela fanta in sem mu poslala sliko v kppalkah on pa je to sliko poslal veliko ljudem in me v soli izzivajo kje mas pa ****** a se bosta kej zvalila in take. Ze tako imam nizko samo podobo in zdaj me se vsi sovrazijo in se bojim da bo to prislo do mojih starsev.
Prosim za pomoc
Lp Kristina
• Uredništvo
Mija Repenšek

Odgovor svetovalke:
Pozdravljena!
Razumem, da se počutiš zelo težko zaradi tega, kar se je zgodilo. Ni lahko, ko zaupaš nekomu in te potem izda na tako boleč način. Nikakor si si tega ne zaslužiš.
Pomembno je, da se zavedaš, da tvoja vrednost ni odvisna od tega, kaj drugi mislijo o tebi. To, kar je tvoj fant storil, je popolnoma nesprejemljivo, in ni tvoja krivda. Vsak ima pravico do zasebnosti in spoštovanja, tvoje fotografije pa bi morale ostati zasebne.
Verjamem da se trenutno počutiš nesigurno in osamljeno, vendar kljub neprijetni izkušnji verjamem, da pa imaš v svojem okolju ljudi, ki pa jim vseeno lahko zaupaš svojo stisko. Vem da se tega bojiš, vendar bi bilo dobro da se vseeno pogovoriš s starši ali z kakšno drugo osebo ki ji zaupaš (teta/stric, učiteljica/učitelj, ipd.). Ne boj se prositi za pomoč, saj je to močan korak k temu, da si opomoreš.
Pomembno je tudi, da se zavedaš, da se bo to sčasoma umirilo. Ljudje hitro pozabijo in tvoja vrednost ne bo nikoli odvisna od trenutnega dogajanja. Bodi prijazna do sebe, saj si zaslužiš ljubezen in spoštovanje. Čas bo pozdravil rane, in verjemi, da boš postala še močnejša izkušnji navkljub.
Vse dobro!
Mija Repenšek, mag. zakonskih in družinskih študij, psihoterapevtka stažistka
• Kr
Kristina
Najlepsa hvala za pomoc, zelo ste mi pomagali :)))))
Kristina