Živjo zelo rada imam morske želvice . Ker pa sem verna in verjamem v Miklavža bi si rada zaželela želvico. Pa me je strah da mi je nebo prinesel.
Ali še kdo verjame v Miklavža?
Ali so to starši?
Hvala
Ar
Arči
Ni nujno, da so starši!
Ti si samo zaželi želvico, pa jo boš verjetno dobila. Pa ne od Miklavža, ali pa tudi, če se bo prava oseba maskirala v Miklavža.
Obstaja pa tudi možnost, da si želvico sama kupiš. Kolikor vem, ni pretirano draga.
Uredništvo
Alenka Tacol

Odgovor svetovalke:
Pozdravljena!
Gotovo imaš lepe spomine na obiske svetega Miklavža v prejšnjih letih. Tako kot se nekateri tvoji sošolci in prijatelji radi spominjajo prihoda Dedka Mraza ali Božička.
Morda letos drugače razmišljaš o Miklavžu, kot si nekoč. Starejša si, verjetno si se o tem tudi pogovarjala s sošolkami in prijateljicami. Majhni otroci drugače doživljajo Miklavža kot nekoliko večji otroci in drugače razmišljajo o njem. Tudi večji otroci in odrasli pa v svojih srcih radi ohranjajo pravljično čarobnost, se veselijo prihoda katerega od treh dobrih mož, in pričakujejo darila. December je pač čas, ko želimo razveseliti in obdariti tiste, ki jih imamo radi. Tako ti lahko prišepnem, da je sveti Miklavž kar tesno povezan s starši. In, bolj ko otroci odraščajo, bolj spoznavajo, da starši prevzemajo njegovo nalogo. Zato lahko kar njim zaupaš, kaj si želiš od svetega Miklavža. Še vedno pa lahko napišeš tudi pismo, če si nekoč to rada delala in se ti zdi lepo.
Prijazno te pozdravljam. Naj bo tvoj praznični december lep, poln bogatih doživetij in naj ti prinese želvico, ki si jo želiš.
Alenka Tacol, univ. dipl. psihologinja