Pri pouku imamo pri športni testiranje za športno vzgojni karton. Skrbi me, da bodo moje sošolke izvedele mojo težo. Res me je strah, da bi se to širilo okoli po šoli, saj bi se mi posmehovali zaradi moje postave.
• jd
jdfgvdfkf
girll samm recc jim nej ne gledajo teže če majo kej respecta do drugih bojo to mogle upoštevat ne se sekerat vsaka bejba je lepa na svoj način nima veze oblika postave ampak to kaksna si ti po srcku.
• Uredništvo
Tina Jeromen

Odgovor svetovalke:
Draga Kat,
Čisto razumljivo je, da te je strah, da bi drugi izvedeli tvojo težo. To so zelo osebni podatki in imaš vso pravico do zasebnosti. Učitelji bi morali poskrbeti, da tehtanje poteka diskretno in da so ti podatki zaupni.
Če te skrbi, da bi učitelji o tvoji teži govorili na glas, ti predlagam, da ji to mirno poveš že vnaprej in prosiš, da tehtanje poteka bolj zasebno. Veliko poguma je v tem, da poveš, kaj potrebuješ, in s tem poskrbiš zase.
Če pa se ti zdi, da s tem učiteljem ali učiteljico težko govoriš ali se bojiš, da te ne bi razumeli, lahko svojo skrb poveš kakšni drugi učiteljici oziroma učitelju, ki mu zaupaš. Oni lahko potem v tvojem imenu govorijo z učitelji telovadbe.
Rada bi ti povedala še nekaj bolj pomembnega: ne moremo nadzorovati tega, kaj drugi rečejo ali naredijo. To ni v naši moči. Lahko pa vedno izbiramo, kako se bomo mi odzvali. Če bi se res zgodilo kaj neprijetnega, lahko zaščitiš sebe tako, da poiščeš pomoč odrasle osebe, ki ji zaupaš, ali pa da si v mislih ponoviš prijazne besede do sebe. To je tvoja notranja moč.
Konkretno si lahko pomagaš s kratko mislijo, ki jo ponoviš v svoji glavi:
»V redu sem takšna, kot sem.«
ali
»Moje telo ni tema za šale.«
In zapomni si: tvoja vrednost ni v številki na tehtnici. Pomembna si ti – to, kakšna oseba si.
Tina Jeromen, univ. dipl. psih.