Lepo pozdravljeni.
Torej kot že piše v naslovo sem danes dobu ful slabo oceno v šoli. Pri matematiki sm dobu 2. Na bruhanje mi gre že sam da to pišem ker kk sm lahko JS dobu dva??? Mam same petke pa matematika mi je ful lahka pa še moj najljubši predmet je. Da vam dam primer kk lahko mi je, naloge is lanskega državnega tekmovanja za 9. razred sem en dan šel kr tk mal reševat in jih (pravilno) rešu. Pač res znam matematiko ful dobro.
In zdej sm dobu faking 2.
Pa zdej je problem še v tem, da mam js eno stvar ki se ji reče "Skotopični sindrom" pač težave z vidom mam in imam prilagoditev da mi učitelji test natisnejo na moder list, če ne traja ful dolgo da navodila sploh preberem. No na tem testu je učitelj to pozabu in ker nisem hotu bit v napoto ga nisem kaj spomnu in sem pač pisu na navadnem listu. Na koncu mi je zmanjkalo časa in testa sploh nisem uspel dokončat. Ko smo teste dobli nazaj sem mu reku če mi lahko naslednjič prosim da na moder list in se je ful začel opravičevat pa to. Zdej je pa cela drama, ker mi učitelj noče upisat ocene pa da naj še enkrat pišem, sam so mu na vodstvu rekli da to ni dovoljeno. Tk da zdej mi bo upisu.
Tut zbran sploh nisem biu za test in nisem mogu nč razmišlat.
Zdej hodim domov iz šole in mi je kr slabo že ko sam razmišlam da mam 2. Moj ata je doma in mislim da mu še ne bom povedu. Ne vem.
Moj starejši brat je ful dober u matematiki in je bil 1. na državnem in zdej js pridem domov z dvojko.
Sej so starši še kr prijazni pa to sam sem ziher da me bojo ful kregali, pa tut nerodno mi je še kr. Itak bojo rekli da je to da nisem mel modrega lista samo izgovor in no, ne vem sej maybe pa je.........
Ne vem ka nej naredim. A naj jima povem? Kako pa?
Zdej je tut konec 1. ocenevalnega obdobja in bojo v spričevalu vse ocene zapisane.
Strah me je tut da jima je kdo iz šole napisu mail al pa kaj takega in zdej že veta....
Zdej stojim tu pred vrati moje hiše pa me je strah pozvonit hahah....
Prosim čimprej odpišite.
Uredništvo
Urška Pisar

Odgovor svetovalke:
Pozdravljen,
najprej hvala, da si se obrnil na svetovalnico in si delil svoje doživljanje.
Pišeš, da si dobil slabo oceno pri matematiki, ki ti gre sicer zelo dobro od rok in je tudi tvoj najljubši predmet. Prvi zaplet je bil že to, da ti je učitelj pozabil nastaviti test na moder papir, ki ti pomaga pri lažjem branju. Prav tako pišeš, da se nisi mogel dovolj zbrati in si s težavo razmišljal. Verjamem, da te je strah in si razočaran nad razpletom dogodkov, hkrati pa občutiš tudi sram, da se ti je lahko kaj takšnega pripetilo.
Skrbi te tudi, kako se bodo na to odzvali starši. Nisi prepričan, če bodo zamenjavo lista sprejeli kot izgovor in tudi sam nisi prepričan, ali je temu tako. Prepričana sem, da je bila slaba ocena dejanski odraz zunanjih okoliščin (torej zamenjave papirja) in ne odraz tvojega neznanja. Verjetno si se ob prejemu testa na belem papirju nekoliko vznemiril, ker nisi bil prepričan ali te bo to oviralo pri reševanju. Povsem razumljivo se nisi mogel zbrati, kar seveda pomembno prispeva k reševanju testov. Verjamem, da ti ni prijetno, saj si razočaral sebe, prav tako pa te skrbi kaj bodo rekli drugi. Vendar verjamem, da tudi tvoj brat ne bi dosegal takšnih rezultatov, če bi na njegov uspeh vplivala vrsta zunanjih okoliščin.
Glede na to, da bo učitelj tvojo oceno vpisal in da tega ne moreš spremeniti, ti predlagam, da se pogovoriš s staršema. Verjamem, da bo bolje, če jima pojasniš kaj se je zgodilo kot da informacijo izvesta od nekoga iz šole. Predstavljam si, da te je celotno dogajanje razočaralo in prizadelo. Zato ti predlagam, da v prihodnje, v primeru, da bi se še kdaj ponovilo kaj podobnega, skušaš težave odpraviti že prej. Torej, da že pred začetkom ocenjevanja sporočiš, da bi želel imeti test na modrem papirju, ker je to nekaj kar ti tudi pripada. Tako se boš lahko izognil nepotrebnim zapletom, ki so nastali sedaj.
Lepo te pozdravljam in ti želim vse dobro,
Urška Pisar, mag. psihologije