Jaz sem zmedena in nevem kaj naredit. Nekaj casa nazaj sem bila na zuru oz. zabavi in sem bila pod vplivom alkohola ampak se vecinoma stvari spomnem. Na zuru sem bila v druzbi ampak najvec z eno prijateljico in plesale smo z fanti, ki so bili par let starejsi od naju. V tem smo seveda obe uzivale, dokler vsaj mene eden od njiju ni zacel otipovat po telesu. Na zacetku me je drzal za boke kar me ni motlo, potem pa me je se po celem telesu in roke je dvignil iz bokov proti mojim prsjom, ampak sem mu ustavila roke in bila sem ravno pod mocnim vplivom alkohola in rabila sem zadihat in se umirit in on je to videl. Naslonila sem se na njega in on me je drzal v objemu in me je vprasal ce je vse ok in odgovorila sem mu da je. Potem sem zelela iti do moje prijateljice, ki je plesala z drugim od fantov in sem videla da ji je neudobno ampak me je fant drzal za zapest in me ni izpustil iz rok. Zacelo se mi je zelo vrteti in zato nisem imela velike moci, da bi povlekla stran, zato me je povlekel spet h sebi. Po tistem, ko me je zacel otipovat po telesu sem se zacela pocutiti zelo neudobno in poskusala sem oditi. Potem sem rekla prijateljici, da takoj greva stran in ta fant me je med tem sevedno drzal za roko in me ni zelel izpustiti. Ampak nama je uspelo oditi kasneje. Po tem mi je bilo smesno vse skupaj nevem niti zakaj ampak naslednji dan po zuru, sem cel cas razmisljala in si situacijo predvajala znova in znova v glavi. Zelo mocno se krivim za use ker sem dopustila da se to zgodi in nisem bila pozorna. Pa se krivim se zaradi tega ker sem bila pod vplivom alkohola in nisem vedela kaj narediti. Zavedam se da sem kriva ampak me je strah da mi misli o tem nebodo odsle in da bom znova in znova razmisljala o temu in da me bo oviralo pred mojimi vsakdanjimi stvarmi. Zelela sem se omenit da se vecino dogodka spomin, ampak tega dela ko me je fant otipoval je bol megleno in se zelo malo spomnim. Zdi se mi da vse to skupaj ni velika stvar ampak kadar nisem zaposlenanz necem oz. kadar me nekaj ne zamoti razmisljam o tem ceprav si v glavi skusam dopovedat da mogoce samo pretiravam in da ni bila velika stvar. Res nevem kaj naj naredim in niti ne razumem zakaj se moje misli tako medejo.
Uredništvo
Patrik Senica

Odgovor svetovalca:
Pozdravljena,
praviš torej, da si na zabavi skupaj s prijateljico plesala s starejšimi fanti - bile ste vinjene in imela si se lepo, dokler se te ni eden od fantov začel neprimerno dotikati. To si mu tudi nakazala s tem, ko si mu zaustavila roke in želela stran od njega, vendar ti ni pustil. Omenjaš, da še zdaj občasno razmišljaš o dogodku in ga premlevaš. Vidim, da ti je zaradi dogodkov zelo hudo in doživljaš občutke krivde, zato sem vesel da si zbrala pogum in nam pisala.
Kar je storil fant na zabavi, ni prav - še posebej zato, ker si mu dala vedeti, da ti je dotikanje neudobno in ker si želela stran, ta pa te ni izpustil. Praviš, da "se zavedaš, da si kriva", vendar nisi - če sem te pravilno razumel, fantu nikoli nisi rekla, da se te lahko dotika, poleg tega pa ni prenehal tudi ko si mu nakazala, da ti to ne ustreza. Res je, da si bila pod vplivom alkohola, kar nam pogosto omeji sposobnosti dobre presoje, vendar to ne prenese krivde nate.
Kot praviš, so neprijetne misli in občutki krivde vseeno prisotni in te skrbi, da se bodo ponavljale. V ta namen ti priporočam, da si prebereš o tehnikah preusmarjanja misli na tejle povezavi - še posebej bi izpostavil tehniko čuječnosti, ki je zelo koristna tudi za druga področja življenja.
Kar je vseeno dobro v situaciji je to, da si na koncu uspela oditi stran. Na takšnih zabavah je vedno potrebno biti previden, saj nikoli ne veš kakšne namene imajo ljudje, sploh če je prisoten še alkohol.
Želim ti vse lepo in srečno novo leto!
Patrik Senica, mag. psihologije