Imam manjsi problem da mi je vsec najboljsi prijatelj in nevem kaj nej naredim glede tega...
je nekaj let starejsi od mene tako da razumem da ima polno punc amapk ko mi rece da se dobi s kaksno ali pa da jo misli vprasati ali celo je vprasal da bi bil z tisto skupej (za enkrat so bile samo 4) me tako zaboli da neznam povedat potem me pa se bolj boli ko je cez nekaj mesecev heartbroken in se mi joka kaj je use blo....in na nek nacin sem mu hotela pokazati da nism vredu ampak nekako pa nemorm povedat kako se pocutim in da mi je vsec. Strah me je da ne bo razumel in da me nebo vec gledal enako....vceraj mi je rekel da bo verjetno cez en mesec eno vprasal za razmerje in probam tud pozabt na use pa vzljubit njegovo novo "punco" ampak enostavno nemorem....nemorem mu pa povedati kaj cutim ker sva se enkrat hecala in je za hec vprasu ce mi je vsec jst njemu itak in pol je takoj blo use cudn in pol sm rekla da je bil hec in je res mislu da je bil samo hec zato me je tudi strah kaj bi rekel ce bi mu to povedala.... bistvo je da mu nemorem povedati ker nocem da je odnos med dama potem drugacen.....
za kakrsen koli nasvet ali pa mnenje vam bi bila zelo hvaležna:)
• Uredništvo

Odgovor svetovalke:
Pozdravljena!
Praviš, da je tvoj najboljši prijatelj tudi tvoja simpatija in sedaj si v dilemi ali bi mu to povedala ali ne. Zdi se ti, da bi se lahko po tem vajin odnos spremenil, česar nočeš. Imaš tudi možnost, da mu tega ne poveš, vendar pa boš morala v tem primeru stalno poslušati zgodbe o drugih dekletih in njegovih čustev do njih.
Lahko si predstavljam, da si postavljena pred kar težko odločitev. Razumljivo je, da nočeš tvegati, da bi se vajin odnos zaradi tega priznanja spremenil, saj predvidevam, da ti zanj ni vseeno. Prav tako je težko priznati nekomu, da nam je všeč, še toliko težje je v primeru, da smo s to osebo v prijateljskem odnosu in je simpatija bolj enostranska. Tudi dejstvo, da si že videla njegovo reakcijo ob priznanju, da ti je všeč, ti tega dela ne olajšuje. Vendar se vseeno vprašaj, ali bi zares žrtvovala svoje dobro počutje zato, da ne bi prizadela vajinega odnosa? V prvi vrsti moramo najprej poskrbeti za svoje počutje, tudi če se to morda sliši nekoliko egoistično. In pri tem se včasih zna zgoditi, da moramo kakšen odnos tudi žrtvovati. Bi si res želela ves čas le čakati, da se morda kaj spremeni, medtem pa poslušati zgodbe o njegovih trenutnih puncah? Popolnoma normalno je tudi, da ne moreš kar tako vzljubiti njegove trenutne punce, saj si pravzaprav verjetno želiš, da bi bila na njenem mestu ti. To pravzaprav tudi ni tvoja dolžnost (torej, da bi morala vzljubiti te punce).
Odločitev je seveda tvoja, vendar pa ti toplo priporočam, da najprej poskrbiš za svoje dobro počutje. Upam, da ti je moj odgovor vsaj nekoliko v pomoč. Če te zanima še kaj pa mi le piši.
Želim ti vso srečo,
Nika Koder, mag. psihologije