zivjo pisem vam ker nevem vec kaj narediti uglavnem moj fant ma eno sosolko s kero se telo druzi plus starsi se poznajo med seboj in pac na zacetku me ni tok motilo tt plese z njo na maturancu ker sta se prej menla predensva se spoznala ampk use je slo narobe ko sem dubla njen snap pac vidla sm kok sta povezana in zacela me je grabit panika da mi ga bo spelala ceprau sta mi oba gvorila da med njima ne bo nic kar je res ker sta ze stiri leta sosoca bla sta u spaniji skupi na maturancu in pac ja. fora je bla u tem da sem se skrrgala z nio zato ker sm jo skus sprasevala ja a mi ga nebos speljala in use to ucasih mi je vedno rekla lepo pol pa je zacela govort ja da se pocuti napadeno tt ce sem lepi uprasala najbolj me je pa to zabolelo ko me je removala iz snapa samo zato ker je mela pop kufer tega pa rekla mi je da je to zeli otrocje da se kr napreej mislim isto pac sem se ji opravicila ampk ona se z mano noce pogoavrjat oz umaknila se je od mene mene pa to zelo boli ker pac mojfant se druzi z njo ker sta kolega sam me se ne razumeva in zdj me zanima kaj naj tel naredim in ce predlagate pogovor spet kaj naj recem. sm da vam pvem da sva se enrkat ze pokenile in usi so rekli da ce se bova se enrkat o tem menile da mi bo zamerila
lp
kr
kr_ena_1
čist prevč se ukvarjaš/komuniciraš z njo. NA TVOJMU FANTU JE, DA SE NE BO SPETLJAL Z NJO in ko ti bo (je že!?) zagotovu da se nebo, je to to
Me
Metulj
Hej
tvoje vprašanje me je pritegnilo zato bom kar odgovorila na kratko.
torej praviš da si se skregala s prijateljico tvojega fanta (prej je bilo vse vredu če se ne motim). Omenila pa si tudi, da si jo "konfrontala" oziroma vprašala če ti bo speljala fanta in si nazaj dobila odgovor "ne" s tem da ti ga ne bo "vzela".
Si jo pa tudi spraševala večkrat in ji to potem ni bilo všeč (v mojem pomenu je najbolje da največkrat vprašaš 2x najmanj in če dobiš isti odgovor torej da ti ga ne bo speljala potem ti ga ne bo-seveda velja tu tudi očesni stik v smislu da te je gledala v oči in ti to rekla, potem te ne rabi skrbeti) in da ji je šlo domače rečeno na k**** in da te je imela poln kufer ter zaradi tega removala na snepu? Večina ljudi reagira na tak način saj se njim zdi da je to najlažje. Napisala si tudi da si se njej opravičila ampak te je potem ignorirala in umaknila od tebe. Mogoče ona noče imeti več stikov s tabo glede na to da si bila tako vsiljiva do nje s tem enim in istim vprašanjem ter da se je ona počutila "napadeno". Taki so pač eni ljudje ne moremo pomagat ????♀️
če te pa vseeno resno skrbi za tvoj relationship s fantom potem je najbolje da mu zaupaš to situacijo in ga mogoče povprašaš kakšno mnenje ima on na to in da skupaj poiščeta rešitev, mogoče še en pogovor s to prijateljico tako da bo tvoj fant tudi zraven in se ji še enkrat opravičiš. V primeru da te bo ona spet ignorirala, ti priporočam da jo pustiš pri miru.
upam da sem nekako lahko pomagala
lep večer
Metulj ????
Uredništvo
Urška Otrin

Odgovor svetovalca:
Pozdravljena,
opisuješ, da ima tvoj fant sošolko, s katero se zelo dobro razumeta in se družita že več let. Na začetku te njun odnos ni posebej motil, kasneje pa si začela čutiti močan strah, da bi ti ga lahko speljala. Kljub temu, da sta ti oba zagotovila, da med njima ne bo nič več kot prijateljstvo, te to ni uspelo pomiriti. Strah se je stopnjeval do te mere, da si jo večkrat spraševala, ali ti ga bo “speljala”, kar je pripeljalo do konflikta med vama in do ohladitve vajinega odnosa. Zdaj te to boli in sprašuješ se, kaj lahko narediš ter ali ima ponovni pogovor z njo še sploh smisel.
Zelo mi je žal, da se tako počutiš. Občutek negotovosti in ljubosumja v partnerskem odnosu je lahko zelo obremenjujoč, še posebej takrat, ko imamo občutek, da bi nas nekdo lahko nadomestil. Kadar nam je do odnosa veliko, pa je tudi strah pred izgubo še toliko večji.
Iz tvojega zapisa zaznavam, da svojemu fantu in njegovi prijateljici stežka zaupaš, saj te - kljub številnim obljubam in potrditvi, da med njima ne bo nič več kot prijateljstvo - še vedno skrbi. Ta strah in skrbi želiš pomiriti z nenehnim preverjanjem preko vprašanj in potrditev. Naj te pomirim, da je to popolnoma normalna človeška reakcija - ko nas je strah, si želimo zagotovil. Težava pa je, da ponavljajoče preverjanje pogosto ne prinese dolgoročnega miru, ampak lahko pri drugi osebi vzbudi občutek nezaupanja ali napada, tudi če vprašamo na lep način.
Preden nadaljujem, naj te spodbudim, da se vprašaš, ali obstajajo konkretni razlogi, zaradi katerih svojemu fantu ne zaupaš, ali gre predvsem za notranji strah, ki ne bazira na nobeni konkretni situaciji? Te je kdo v preteklosti že prizadel ali zapustil, zaradi česar si danes hitreje v pripravljenosti na “najslabši scenarij”? V odnosih se namreč pogosto aktivira naš prevladujoči stil navezanosti, ki se oblikuje že zgodaj v življenju. Če imamo bolj anksiozen tip navezanosti, lahko že sama misel, da je partner blizu nekomu drugemu, v nas sproži močan strah pred zapustitvijo - tudi če realne nevarnosti ni. Ta strah je resničen in zelo intenziven, vendar ni nujno pokazatelj, da se bo nekaj slabega zares zgodilo.
Kar se tiče konkretnih korakov, bi ti najprej svetovala iskren pogovor s fantom, pri čemer te spodbujam, da govoriš predvsem o svojih občutkih in ne toliko o njegovem vedenju. Lahko mu poveš, da, ko vidiš, kako sta s sošolko povezana, to v tebi vzbudi strah, da ga boš izgubila. Četudi se zavedaš, da je to tvoj strah, potrebuješ nekoliko več občutka varnosti. Verjamem, da te bo fant uspel pomiriti.
Glede njegove sošolke - če si se ji že opravičila in se je kljub temu odločila, da se umakne, je pomembno spoštovati njeno mejo. Včasih je največ, kar lahko naredimo za odnos, to, da drugemu damo prostor. Če bi se vendarle še kdaj pogovarjali, pa ji lahko iskreno podeliš, da se zavedaš, da so tvoji strahovi tvoja odgovornost in da ti je žal, če si jo s tem obremenila.
Morda bi ti lahko pomagalo tudi to, da kdaj preživiš čas z njima skupaj, če bi se vsi s tem strinjali. Naše misli namreč pogosto ustvarijo veliko hujše scenarije, kot jih potem vidimo v resničnosti. Ko nekaj doživimo v živo, se notranji strah lahko zmanjša.
Najpomembnejše pa je to - zaupanje v odnosu ne pomeni, da nikoli ne čutimo strahu, temveč da se kljub strahu odločimo graditi varnost. Če ti fant ne daje konkretnih razlogov za dvom, bo ključni del poti najverjetneje potekal pri krepitvi tvojega občutka lastne vrednosti in notranje varnosti.
Vesela bom tvojega odgovora.
Vse dobro ti želim,
Urška Otrin, mag. psihologije